Site icon IAS

אטלנטיס דה-פאלם: 5 סיבות טובות להזמין חופשה בסתיו

ריזורט הנופש המרהיב אטלנטיס, דה פאלם. צילום יח"צ

לא בטוח שבאמת צריך סיבה להזמין לעצמנו חופשה מפנקת, אבל קרה ומצאנו 5 סיבות שיגרמו גם לכם, להזמין חדר בריזורט הזה, דווקא במהלך הסתיו – החל ממזג אוויר נוח ועד לאווירת המונדיאל, מהריזורט הזה בדובאי, אתם לא תרצו לצאת:

1.בגלל העונה ומזג האוויר הנוח

אוקטובר מביא עימו את עונת התיירות המושלמת לנופשים בדובאי, כאשר הטמפרטורות יורדות ונעים להסתובב בחוץ, בלי מעיל ושכבות מיותרות. הרי איפה עוד בעולם תוכלו לשבת בבריכה עם בגד ים וליהנות משמש נעימה וטמפרטורות נוחות, בחודשי הסתיו? בנוסף, במהלך חודש אוקטובר, יחגגו בריזורט "אטלנטיס דה פאלם" את חג "ליל כל הקדושים", היום המפחיד ביותר בשנה, עם מספר אירועים מהנים במתחם הריזורט. גם אקווריום המלון יקושט בקישוטים מפחידים ומשחקים מצחיקים בכל פינה, בין התאריכים ה-29 ועד ה-31 באוקטובר.

2.בגלל האוכל – 35 סיבות מעוררות תיאבון

מעל ל-35 מסעדות, החל מבתי קפה כמו סטארבקס בתוך המלון, מסעדות חוף, פיצה והמבורגר במסעדה של גורדון רמזי השף הבינלאומי ועד למסעדות מישלן כמו "האקאסן" וה"אוסיאנו", שנמצאת מתחת למים – מהריזורט הזה באמת שלא תצטרכו לצאת. בנוסף, בסוף החודש הקרוב (אוקטובר), מסעדת האקאסן תרחיב את היצע המנות של השף אדי טו, ותשלב מנות של כוכב המישלן, ויקי צ'אנג, בשיתוף פעולה קולינרי שאסור לכם לפספס!

בנוסף, במסגרת אירועי "ליל כל הקדושים" באטלנטיס, מסעדת Bread Street Kitchen של השף הנודע, גורדון רמזי, תציע ארוחת בראנץ' בסגנון "טריק או ממתק", שתכלול תחרות תחפושות מפחידה וטריקים במהלך הארוחה. גם במסעדת המלון Wavehouse, יחגגו את המאורע, בין התאריכים 28.10-6.11, כאשר המסעדה תהפוך להיות בית רדוף רוחות ושדים, עם עיצוב מטורף של חג "האלווין".

3.בגלל הפינוקים שמלון אטלנטיס מציע
בין אם בגלל הפינוקים היוקרתיים שתקבלו מדי יום לחדר, או בין אם אלו מתקני המלון המפנקים שישעשעו אתכם 24/7, כמו שיעורי יוגה מתחת למים – אטלנטיס הוא הרבה יותר ממקום לינה. כך לדוגמא, האקווריום של הריזורט, Lost Chambers Aquarium, המכיל למעלה מ-65 אלף דגים באלפי זנים שונים, הוא אטרקציה חווייתית שנבנתה מתחת לפני הים ומדמה מסע ב"אטלנטיס האבודה". במהלך שהותכם בריזורט, תוכלו לסייר רגלית מתחת למים בין מבוכי העיר האבודה, להפוך את ילדכם ל"ביולוגים ליום אחד", לצלול עם כרישים ולהאכיל אותם או לשחות עם דולפינים ואריות ים.

בנוסף, בסתיו הקרוב, חוף ה-White Beach של הריזורט ייפתח עם שורה של הפעלות חדשות, המתאימות גם לעונת החורף, כולל בריכה שינה בצורה ייחודית, שש ביתנים יוקרתיים עם בריכות צלילה פרטיות ומתחם דש להופעות מוזיקה ודי ג'יי על החוף, שיערכו בימי שלישי ושבת.

שחייה עם דולפינים ואריות ים במלון אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

4.איפה עוד תוכלו ליהנות מפארק מים בעונת הסתיו?
אין ספק שבארץ הכול מאוד יקר, במיוחד בתי המלון. אטלנטיס הוא אמנם לא מלון זול, ההפך הגמור למעשה, אך במקרה זה גם התמורה שתקבלו עבור הסכום הכספי, היא ברמה מאוד גבוהה: כך שלמעשה בעלות של מלון 4 כוכבים בארץ, ללא ארוחות, אתם תקבלו שהייה בריזורט מטורף ברמת 5 כוכבים, בקצה אי הדקל בדובאי. השהייה בריזורט כוללת גם את המסעדות הכי משובחות בעיר, 2 מהן בדרגת מישלן והשאר עטורות פרסים של שפים בינלאומיים. בנוסף, הריזורט כולל מספר בריכות, ספא מפנק מתחת למים, אטרקציות בלתי נשכחות למשפחות עם ילדים וגישה חופשית לפארק המים הגדול בעולם הצמוד אליו, שבמהלך חודש נובמבר עדין נעים וניתן ליהנות ממתקניו לאורך כל היום. פארק המים אטלנטיס אקווה-ונצ'ר, שבר ממש לאחרונה את שיא גינס עם 50 מגלשות – המספר הגבוה ביותר בכל פארק מים בעולם! זוהי אבן הדרך האחרונה במסע הטרנספורמציה הפנומנלי של אטלנטיס אקווה-ונצ'ר להפוך לפארק השעשועים הימי המוביל בעולם.

בנוסף, ביום שישי ה-28.10, פארק המים יהפוך לרדוף רוחות, עם אירוע  בסגנון "ליל כל הקדושים" מפחיד ומהנה בו זמנית: החל משעה 20:00, יקומו לתחייה 3 מתחמים עם די ג'יי שינגן את הלהיטים הכי גדולים, הפעלות בחסות קוקה קולה עם מגוון רחב של מטעמים והפתעות. גם הקטנים יוכלו ליהנות מפארק המים במסגרת חג ליל כל הקדושים, בימים חמישי-שישי, 27-28.10 וביום שני ה-31.10, עם טורניר ביץ' בפארק, במסגרתו יהיו הפעלות ופרסים שונים למשתתפים.

5.בגלל חוויית המונדיאלאונליין מקטאר השכנה

חובבי כדורגל לא יחמיצו שנייה ממשחק גביע העולם, המונדיאל. לכן, תשמחו לדעת שבאטלנטיס לקחו את האירוע ברצינות וייעדו את מסעדת ה"ווייבהאוס" The Palm Wavehouse למקום בילוי אולטימטיבי לטירוף הכדורגל: 13 מסכים ענקיים יחכו לכם במסעדה, לצד מבצעי משקאות ותפריט ייעודי לצפייה במשחקי כדורגל, עם חטיפים בסגנון אלו המוצעים באצטדיון ומבחר רחב של בירות מהחבית, ושלל משקאות קלים ואלכוהוליים.

הכניסה למקום חופשית, בהוצאה מינימאלית של 150 דירהם, עבור כמה ממשחקי הפרמיום: אנגליה נגד איראן (21 בנובמבר), אנגליה נגד ארה"ב (25 בנובמבר), ספרד נגד גרמניה (27 בנובמבר), וכן וויילס נגד אנגליה (29 בנובמבר), כמו גם משחקי שמינית הגמר. למשחקי רבע הגמר וחצי הגמר יש הוצאה מינימלית של AED 250 לאדם, והמשחק במקום השלישי ומשחק הגמר דורשים הוצאה מינימלית של AED 300 לאדם.

בנוסף לסיקור המשחקים, במסעדה יחכו לכם שולחנות כדורגל, חידוני פאב לזמן המחצית ופרסים שווי ערך – מסעדת "ווייבהאוס"  אם כך היא המקום המושלם לתפוס את כל האקשן בשידור חי מקטאר באווירה מחשמלת!

*ימים ושעות פתיחה: 20 בנובמבר עד 18 בדצמבר, מדי יום, בין 12:00 עד 02:00

Exit mobile version