Site icon IAS

אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל פורש מתפקידו

מימין אבי פרידמן יעל ברזילי קפטן סטיבן רוטשטיין ניקולא קומרל צילם איציק בירן

אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, פורש מתפקידו, החל מה-1 באוקטובר 2020. על פרישתו הודיע לצוות העובדים בישראל ולתעשיית התיירות מרסל פוקס, מנהל למכירות בינלאומיות ביונייטד איירליינס.

פוקס אמר: "זה יהיה כמעט בלתי אפשרי עבורי שלא להפריז בתרומתו של אבי לחברת התעופה שלנו ולנוכחותנו בשוק הישראלי. במשך למעלה מ -20 שנה, הוא בנה את החברה בישראל מהיסוד. הוא פעל  ללא לאות להשקת טיסה יומית בקו ניוארק-תל אביב לפני למעלה משני עשורים, והיום הוא וצוותו מפעילים את הקו הדו-יומי לניו יורק / ניוארק, לצד טיסות לסן פרנסיסקו ,ולוושינגטון די.סי.  במהלך המגפה לא רק שהמשכנו לטוס לתל אביב, אלא גם השקנו קו חדש מתל אביב לשיקגו – מפגן אמיתי של הבעת אמון. הוא מילא תפקיד מפתח בהפיכתנו לאחת מחברות התעופה המצליחות ביותר הפועלות בשוק הישראלי."

"אבי הוא לא רק ראש וראשון בעסקי התעופה, הוא תמך בלקוחותינו, במדינה בה מערכות יחסים בנויות על אמון. הוא היה עבורנו שגריר ממדרגה ראשונה והלקוחות שלנו ידעו שהם יכולים לסמוך עליו, ולכן גם אנחנו. אבי הוא לא רק איש עסקים מצליח, אלא גם חבר מוערך בקהילה העיסקת אין ספק שללא אבי יונייטד  בישראל לא היתה מצליחה כפי שהיא היום.

סגן נשיא בכיר ומנהל מסחרי ראשי ביונייטד, אנדרו נוסלה: "בשם כל עמיתינו לעבודה ביונייטד, אנו חייבים לאבי תודה. הוא משאיר אחריו מורשת, תחנה מקומית שחברות תעופה אחרות מסתכלות עליו בקנאה, וקשרים מתמשכים עם לקוחות, עמיתים לעבודה ומנהיגי קהילה. מזל טוב אבי ותודה. ”

עוד אמר פוקס: אנחנו נתגעגע לאבי מאוד. אין ספק שיונייטד היא חברה טובה יותר בגללו, וכולנו ברי מזל שהכרנו אותו. אבי משאיר בתל אביב קבוצה מדהימה שמצאה בו מנטור ומאמן תובעני ותומך לאורך השנים. החל מה -1 באוקטובר אבי יעביר את המושכות ליעל ברזילי, מנהלת המכירות האזורית שלנו בישראל, אך אנו ברי מזל שאבי יישאר עימנו כיועץ למשך כמה חודשים. יעל הובילה בהצלחה את מאמצי המכירות שלנו בישראל במשך למעלה מ -20 שנה, ואנו מברכים אותה על תפקיד מנהיגות חדש זה. יעל תדווח לבוב שומאכר, מנהל מכירות אזורי, שירחיב את תפקידו וכעת יפקח על בריטניה, אירלנד, ישראל, דרום אפריקה ומכירות לא מקוונות.

Exit mobile version