Site icon IAS

קלמ ווניליה עושים מחווה לממלכת הולנד

מטוס חברת KLM.צילום יח"צ

 בפתח השנה העברית החדשה, יוצא מותג הגלידה "וניליה" של השף-גלסייר איתי רוגוז'ינסקי בשיתוף-פעולה ראשון מסוגו עם חברת התעופה ההולנדית KLM – ומשיק מהדורה מוגבלת ובלעדית של גלידה כתומה בטעם גזר, שתוצע בכלל סניפי "וניליה" ברחבי הארץ החל ממחר, יום רביעי, ה-25 בספטמבר ועד ל-25 באוקטובר.

גלידת הגזר של וניליה במחווה להולנד.צילום יח"צ

השף-גלסייר רקח את הגלידה כמחווה לחגיגות 100 השנים של חברת התעופה ההולנדית וכאות הוקרה לממלכת הולנד, אשר נתיניה היו הראשונים להעניק לגזר את צבעו הכתום במאה ה-17 (עד לאותה העת היה ידוע בצבעיו הלבנים, הסגולים או האדומים), כיוון שהוא הצבע המסמל את דגל בית המלוכה.

גלידת הגזר הכתומה והארומטית מבוססת על שמנת חמוצה, גזר וקרעי עוגת גזר שנטבלה בסירופ הדרים, ליים וברגמונט, ועשויה מחומרים טבעיים, ללא שימוש בחומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.

המחירים נעים בין 16-27 שקלים למנה.

במשך 100 שנים נחשבת חברת התעופה KLM לחלוצה בתעשיית התעופה, והיא כיום החברה הוותיקה ביותר שעדיין פועלת תחת שמה המקורי. KLM שואפת להמשיך להיות החברה האירופית המובילה, שמצטיינת בשירות, בחדשנות וביעילות ומציעה שירות אמין ומוצרים איכותיים.

ב-2018, KLM שברה שיא כשהטיסה 34.1 מיליון נוסעים בטיסות החברה, שנהנו מטיסות ל-162 יעדים, ועם צי של למעלה מ-214 מטוסים. חברת התעופה מעסיקה למעלה מ-33,000 עובדים ברחבי העולם. מפת היעדים של KLM  מחברת את הולנד עם כל אזורי הכלכלה המרכזיים בעולם, והיא מהווה מנוע רב-עוצמה בכלכלה ההולנדית. KLM תהיה חברת התעופה הראשונה בעולם שחוגגת 100 שנים להיווסדה.

Exit mobile version