Site icon IAS

מרוץ הבוז'ולה הישראלי חוזר: סופ"ש מלא בפעילויות וכמובן ביין!

מרוץ הבוז'ולה. צילום ספורטפוטוגרפי

הכרמים הקסומים שבמועצה אזורית גזר מתעוררים לחיים, עם מרוץ חצי מרתון הבוז'ולה הססגוני והצבעוני. האירוע שהפך כבר למסורת, אותו יזמה ויצרה חברת מרתון ישראל, ישלב גם השנה בין אירוע ריצה ספורטיבי, עם חגיגה של תחפושות, מוזיקה וכמובן יין מעולה של יקבי האזור, בראשן יקבי ברקן. האירוע יהווה רגע השיא בסופ"ש שלם של פעילות ספורטיבית ותוכן עשיר, שיתקיים במלון דן לינק בתל אביב, בהשתתפות נשיא עמותת מרתון הבוז'ולה הבינלאומי היוקרתי מצרפת אלן בואי, ומכובדים נוספים.

מרוץ חצי מרתון הבוז'ולה חוזר הפעם גדול מתמיד. אירוע הריצה הססגוני, המהווה גירסה מקומית של מרתון הבוז'ולה בכרמי צרפת, הפך לאחד מאירועי הריצה המצופים על קהילת הרצים בישראל. המרוץ יתקיים השנה ביום שישי 20.9 וההרשמה למרוץ פתוחה. אז אם חלמתם להשתתף בחגיגת היין הגדולה והססגונית בארץ זו ההזדמנות שלכם. למרוץ תגיע משלחת מהנהלת מרוץ הבוז'ולה בצרפת בראשות נשיא הבוז'ולה אלן בואי.

מרוץ שונה: המרוץ הייחודי שיזמה ויצרה חברת מרתון ישראל, בשיתוף המועצה המקומית גזר, שונה מאירועי ריצה אחרים. המרוץ מניח בצד את הפן התחרותי ומדידות הזמנים ומציע אווירת פאן חגיגית, צבעונית והיתולית, במסגרתה הרצים מגיעים בתחפושות ונהנים מחוויית ריצה בין הכרמים הפזורים במועצה. בנוסף, לאורך המסלול מנוגנת מוזיקה קצבית, שמלווה את הרצים בין שלל תחנות, בכל אחת מהן מחכה "חגיגה" אחרת ואיך לא – כוס יין ממיטב היקבים בארץ, המשיקים באירוע את היינות הצעירים והפופולריים ביותר.

מועצה אזורית גזר מאופיינת באלפי דונמים של כרמים ונחשבת לאחד האזורים הטובים בארץ לגידול ענבי יין. במרוץ מיקצים המותאמים לכולם, הולכים ורצים כאחד, של 4 ק"מ, 7 ק"מ, 12 ק"מ ו- 21 ק"מ, אשר מוזנקים במצפה טל שבמועצה.

במרוץ הבוז'ולה. צילום ספורטפוטוגרפי

במהלך סוף השבוע של המרוץ (19-21/9) ייערכו במלון דן לינק בתל-אביב שורה של אירועים והרצאות. ביום חמישי ייערך סיור ריצה בתל אביב, המשלב סיפורי יין, היסטוריה וטעמים, וכן ארוע השקת אירוע הבוז'ולה בנוכחות הנהלת הבוז'ולה מצרפת, עם מסיבת מוזיקה צרפתית של שנסונים וריקודי בוז'ולה. ביום שישי תיערך קבלת שבת מוזיקלית והקרנת סרט ממרוץ הבוקר. בשבת ריצת שחרור קלה באזור המלון, ארוחת בוקר והרצאה של רעות קרפ מקיבוץ בארי שמביאה את סיפורה. רשת מלונות דן וחברת מרתון ישראל מציעים לנרשמים לבוז'ולה חבילת אירוח במלון דן לינק תל אביב, הכוללת תכנים ייחודיים לנרשמי המרוץ, בעלות מבצע של 1,500 ₪ לזוג לשני לילות הסופ"ש.

לדברי עופר פדן: "חצי מרתון הבוז'ולה הוא אירוע בינלאומי ישראלי שאנחנו גאים על הזכות להיות אלו שהביאו אותו לישראל, להנאת קהילת הרצים המקומית המחכים לו בכל שנה. החיבור הישראלי בין הטרואר של מועצה אזורית גזר, שהיתה שותפה שלנו מהמרוץ הראשון, מספק מסלול לא רק מאתגר אלא גם מרהיב ביופיו בין הכרמים. החיבור הנוסף ליקבי ברקן ומלונות דן, אפשרו לנו לייצר חוויה שלמה ומלאה למשתתפים ותיקים וחדשים, שרוצים להנות ולטעום לא רק מהחוויה הספורטיבית אלא גם מהיינות המעולים שמשתתפים בחגיגה".

ראשת מועצה אזורית גזר, רותם ידלין: "אני מזמינה אתכם ואתכן לרוץ יחד במירוץ הבוז'ולה, המתקיים זו השנה הרביעית בין נופי הכרמים של מועצה אזורית גזר, מבית היוצר של חברת מרתון ישראל, ובשיתוף פעולה מלא של המועצה, לרוץ על רקע השדות והמרחבים הפתוחים, לנשום אוויר של סתיו ולהתחבר לאדמה ברגליים עם יין משובח תוצרת ישראל".

נשיא עמותת מרתון הבוז'ולה, אלן בואי: ״זו השנה הרביעית שלנו בישראל בה אנחנו באים לראות מקרוב את חצי מרתון הבוזולה, וההתרגשות גדולה במיוחד השנה. הבחירה בחבל ארץ גזר מזכירה לנו כל שנה, כי זה האזור שהכי דומה לוילה פראנס, חבל הבוז'ולה שלנו… אנו אוהבים ותומכים בישראל במיוחד בשנה קשה זו, וכבר מצפים לראות את המשתתפים בסופ"ש במלון דן לינק 19-21/9".

אודות מרתון ישראל: חברת מרתון ישראל מובילה כבר למעלה מעשור את פני אירועי הריצה בישראל עם הפקת אירועי בוטיק ברחבי הארץ עם קונספטים ייחודיים, תכנים מושכי עניין ואוירה קסומה, אשר זוכים להצלחה בקרב קהילת הרצים לאורך השנה. החברה קיבלה הכרה בינלאומית מאיגוד המרתונים העולמי על אירועים הזוכים לתהודה רבה המשפיעה ישירות גם על תחום התיירות הנכנסת לישראל מכל רחבי העולם. מרתון ישראל משלבת בין עולם הריצה והספורט, התיירות והתרבות ברחבי ישראל. בכל אירוע של מרתון ישראל עומדים ערכים כמו נתינה, פעילות למען הקהילה וסיוע לעמותות ולבעלי צרכים מיוחדים.

לפרטים נוספים

Exit mobile version