Site icon IAS

כאן 11 : עונה שנייה לסדרת הדוקו-ריאליטי "אנחנו על המפית"

מסעדת Salatim של השף יריב ברבי בפריז בתוכנית "אנחנו על המפית". צילום יח"צ

השף ברק יחזקאלי חוזר לעונה שנייה של הסדרה המצליחה "אנחנו על המפית", חוצה ארצות ומברר עם כמה מהשפים הישראלים המצליחים בעולם מהו סוד קסמו של המטבח הישראלי שכובש את העולם. בסדרה משתתפים השפים:  מייקל סולומונוב (פילדלפיה), סימונה אלחרר (בריסל), דורון לורן (שנחאי), מייקל רנטיסי (סידני), יריב ברבי (פריז), אלעד ואיתמר (ליסבון) ושי דובלרו (ברצלונה)

השף ברק יחזקאלי מהתוכנית אנחנו על המפית. צילום יח"צ

לצד התוכנית תשודר הסדרה הבת "ליד המפית" –  תוכנית המלצות קולינריות, ובה השפים מובילים את הצופים אל חמשת המקומות שלדעתם חייבים להכיר, כל אחד בעירו.

"אנחנו על המפית" תשודר מיום ראשון ה-7 ביולי בכל יום ראשון בשעה 21:00 בכאן 11 ובדיגיטל, "ליד המפית" – מה-13 ביולי בכל יום שבת בשעה 18:05 בכאן 11 ובדיגיטל.

בעונתה הראשונה של הסדרה יצא השף ברק יחזקאלי לערים מרכזיות בעולם ונפגש עם כמה מהשפים הישראלים המצליחים בעולם. הוא ניסה לברר איתם ולענות לעצמו על השאלה אם בחירתו להישאר בארץ הייתה נכונה למרות הצעות שקיבל לעקור לחו"ל ולפצוח שם בקריירה קולינרית.

בשנה האחרונה עלתה הפופולריות של המטבח הישראלי בעולם, עד כי לא רק ישראלים מבשלים אוכל ישראלי אלא גם יהודים שלא נולדו ולא גדלו בארץ. אף השף דיויד צ'אנג הגדול הכין מנות בהשראת המטבח הישראלי.

התוכנית הראשונה: פריז

בעונה השנייה יוצא יחזקאלי לבדוק מהו מטבח ישראלי, ואיך, מתי ומדוע כבש את העולם. בכל פרק יתארח יחזקאלי למשך כמה ימים בחיי השפים: יקבל הצצה אל חייהם הפרטיים ואל שגרת יומם, יבקר במסעדה, יכיר את צוות העובדים. בזמן המשותף שלהם יחד הם יבשלו, ובעיקר ישוחחו על מה שעומד מאחורי סיפור ההצלחה ועל הקשר שלהם עם האוכל הישראלי וכיצד הוא השפיע על עולמם הקולינרי.

יוצרים: ברק יחזקאלי ועופר עין גל | עורך: עופר עין גל | בימוי: עודד לוטן | הפקה: מעגלות הפקות.

Exit mobile version