Site icon IAS

השף יורם ניצן מלהטט במסעדת גורמה כשרה

קינוח בחמישה גוונים של קפוצ'ינו של השף יורם ניצן. צילם אפיק גבאי

בימים אלה נפתחה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב מסעדה חדשה בשם nomi, מסעדת שף תל אביבית המתמחה במטבח ישראלי מודרני של השף המוערך יורם ניצן – לשעבר השף הראשי במסעדות מול ים ובינדלה, מסעדות לא כשרות בעליל. המסעדה, שמחליפה את אוברג'ין הוותיקה בקומת הלובי של המלון, שואבת את השראתה משיטות בישול של מטבחים שונים ברחבי העולם, ומציעה פרשנות חדשנית ומרתקת לאוכל גורמה כשר.

המסעדה מצטרפת למסעדות כשרות ומוצלחות נוספות במלונות כפי שגילה גם מדד Time out.

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל. טרנד מסעדות הגורמה הכשרות במלונות נמשך ביתר שאת. צילום יח"צ

המסעדה משלבת בין תשומת הלב המוקפדת של השף לפרטים, שנים רבות של ניסיון וכישרון קולינרי יוצא דופן לבין בישול מרגש ומסעיר. במלון מסבירים כי נסיונו של השף בא לידי ביטוי בתפריטים המציגים מבחר מפתה של דגים, בשר ומנות צמחוניות. "הסועדים ייהנו מסביבה יוקרתית, המתאפיינת בתאורה רכה ובעיצוב אלגנטי על רקע נופי הים התיכון", מבטיחים שם.

השף ניצן: "לאחר חודשים של דיונים ותכנונים קפדניים, אני נרגש לקראת האתגר החדש של פתיחת מסעדה חדשה, יוקרתית וכשרה – בהחלט שינוי אחרי שנים בהן התמחיתי בעיקר בפירות ים. התפריט שלnomi  עשיר בטעמים ובניחוחות ישראליים, שנרקחו ממיטב המרכיבים הגדלים בישראל".

טרטר דג ים של יורם ניצן למסעדת נומי. צילם אפיק גבאי

בתפריטי הצהריים והערב ניתן למצוא מנות המבוססות על שיטות קולינריות בינלאומיות לצד מנות בטעמים ארומטיים עשירים, האופייניים למטבח הישראלי עם השפעות ממטבחים שונים ברחבי העולם.

שף יורם ניצן – מפירות הים במול ים לדגים כשרים בנומי. צילום אפיק גבאי

ציר לפת ולמון גראס

לקרניבורים מחכות מנות כגון אנטריקוט – נתח אנגוס על גריל, ראגו פטריות, דלעת כבושה, רוטב קברנה (178 שקל), נתח קצבים עשוי למחצה על הגריל, בק צ'וי, ירקות צלויים, ציר בלסמי (162 שקל ) אוהבי הדגים יתענגו על הדובר סול אטלנטיפילה דובר סול, ציר לפת ולמון גראס, אוממי, גרני סמית' (78 שקל) פילה לוקוס בגריל, לצד סלסלת עגבניות סיצליאנית, זיתי קלמטה, בייבי תרד צלפים ושמן זית (176 שקל). בתפריט מנות צמחוניות וטבעוניות כדוגמת אספרגוס טמפורה (62 שקל) ומרק השורשים הידוע של השף שמלווה אותו החל מימיו כשף מסעדת מול ים.

גם תפריט היינות העשיר של nomi עומד לרשות הסועדים, ולאוהבי המתוק ממתין תפריט קינוחים מפואר, הכולל פיור שוקולד ולרונה וקינוח בשם חמישה גוונים של קפוצ'ינו.

שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי, ארוחת צהריים (15:00-13:00) וארוחת ערב (22:00-18:00)

 אתר

מרק שורשים לבנים, מנה המזוהה עם ניצן צילם אפיק גבאי
Exit mobile version