Site icon IAS

העיר שבישלה לה יחדיו: פסטיבל ת"א Eat חוזר, הכי ישראלי שיש

פסטיבל ת"א Eat. צילום שי אלמוג

חיבוק הנחמה הגדול של תל אביב-יפו ומועדון "חבר", חוזר בפעם השמינית לפארק צ'ארלס קלור, ומכנס חגיגה טעימה והיסטורית של אוכל, והרבה יותר מזה. בתפריט: השפים המובילים של תל אביב ובשלנים אהובים מהצפון ומהדרום, מסעדות, פוד-טראקס ועשרות דוכנים, בשילוב מושלם של דשא ירוק, ים כחול-לבן ותקווה ישראלית גדולה.

חיילים בסדיר ובקבע שחזרו מהמלחמה ושפים שחיכו להאכיל אותם, לוחמי מילואים שנפצעו בקרבות וטבחים שהתגעגעו לעבוד איתם כתף לכתף, בשלנים מהצפון, אופות מהדרום וסירים מבעבעים מירושלים – פסטיבל תל אביב Eat בהפקת עיריית תל אביב-יפו חוזר לבשל בשביל כולנו בדיוק בזמן, ומבטיח דמעות של התרגשות ודמעות של שמחה. ואוכל, אוכל לנשמה.

ארוחת הענק המשותפת הזאת תתקיים במשך ארבעה ימים טעימים (שני-חמישי, 19-16 בספטמבר, 23:00-18:00) בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב-יפו. הפסטיבל משתף פעולה עם -מועדון "חבר" כדי להצדיע לעמיתיו, משרתי הקבע, גמלאי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ובני משפחותיהם, לחבק ולחזק ובעיקר לחבר אותם חזק לאזרחי העורף, למפוני הצפון והדרום ולגיבורי העוטף, למומחי האוכל ומומחי האכילה – כולם. ביחד. באמת. כמו שאנחנו יודעים שעדיין אפשר פה. לפני הביס, ובמיוחד אחריו.

רשימת המשתתפים המלאה:

חיים כהן ינציח את שאולי גרינגליק שנפל בקרבות בעזה עם דוכני יפו תל אביב, דיקסי והשחיתויות המתוקות של קפה פיצי, ישראל אהרוני יציע  המבורגר מושלם- גיא גמזו יעשה קאמבק משמח לכריכי נונונו המוגזמים שלו ואבי ביטון ירים עוד קצת טעם וחיוכים וברזי הבירה הצוננים האדומים של אסטריה ימזגו לצד האוכל הירושלמי של מסעדת ג'קו סטריט על רקע הסאונד של ה DJ'S  המובילים של רדיו אקו 99.

לבד מאלה, יהיו גם נאיפה מולא והיד מחברת הלבבות שלה, מושבוצ הנפלאה מרמת הגולן עם נתחי הבשר הענקיים שלה, שאול בן אדרת ואימפריית התרנגול הכחול ואת קימל שלו, וונג וניני האצ'י, תומר תומס, והתוצרת המקומית המנצחת של משק עפאים וחבריו למשק ולעבודת האדמה.

עוד? ברור שעוד. שחף שבתאי יירד לדשא מהקומה ה-14 של פופ אנד פופ, זכאי חוג'ה יירד מירושלים עם סופר המזרח שלו, ועל אותו כביש ינועו גם הצוות של אגריפס ואבי לוי, היישר מהמוציא בשוק מחנה יהודה, ואור שוקרון גם, היישר משדרות. איתם, יתכנסו בשמחה עדן קקון ומנאל אסמעיל, אגאדיר ומיט-טראק מהצפון, ה-MasAeat של חייל הקומנדו שחזר פצוע מהמלחמה, תחליפי הבשר של ביונד מיט, יריד יין ופוד-טראקס -עם תוצרת -נהדרת בחסות מועצת רמת הגולן, שייקים מרעננים ועשרות דוכני אומנות מהדרום ומהצפון.

חגיגת הבשר של פיטמאסטר תתמקם אף היא על הדשא, ואיתה צ'יפס הולנדי ופוקי קאריבי של אלוהה, דים סאם אסייתי ומנות תאילנדיות של נינג תאי, פסטה טרייה של פיורי ואמפנדס מדרום אמריקה, פלאפל מזרח תיכוני ובורקס בלקני. לקינוח, תוכלו לבחור (או פשוט להסתער על הכול) בין הדונאטס של שואורום בייקהאוס וכדורי הגלידה של מינימלטס, בין צ'ורוס ספרדי ואקליירים מצרפת של קרמרי דה לה אקלר, הגלידה השמנתית של אוטלו ואלדו, כנאפה ומלבי, קרמבו מופרעים של קאבום, קרם ברולה לוהט של הברוליה וקרפ מטורף של אהרל'ה, בננה לוטי והרים גבוהים ונוטפי שוקולד', והעוגיות המהממות של Choose your cookies – ולסגור הכול מול המחווה המרגשת שהיא מיזם קפה עוטף. למענם, ולמענכם.

הטבה בהרשמה מראש למחזיקי ומחזיקות דיגיתל: 10 ₪ מתנה. נרשמים מראש ביישומון דיגיתל שלי, מגיעים לדוכן דיגיתל בפסטיבל, מקבלים שובר פיזי ואיתו ממשים את ההטבה בדוכן אחד לבחירתכם.

הפקה קולינרית: נירית דולברג- עמית

הפקה: המחלקה למופעים עיריית תל אביב- יפו ואלי לוי הפקות

תל אביב EAT, שני-חמישי, 19-16 בספטמבר, 23:00-18:00, פארק צ'ארלס קלור, תל אביב-יפו

מומלץ להגיע ברגל, האזור עמוס בתנועת כלי רכב.

מידע נוסף באתר העירייה

Exit mobile version