Site icon IAS

שדרוג מערכת הטיולים המאורגנים של אמדאוס

חברת אמדאוס, המציעה פתרונות טכנולוגיים בתחום התעופה והתיירות, השיקה אתמול (ג') שדרוג במערכת הזמנת הטיולים המאורגנים. השדרוג בא לידי ביטוי באופן החיפוש של הטיולים המאורגנים ובאופן התצוגה של הטיולים השונים, כך שסוכני הנסיעות יוכלו לתת שירות מהיר ויעיל עבור לקוחות המעוניינים בחופשה כזו.

שדרוג המערכת של חברת אמדאוס, תסייע לסוכני הנסיעות לקבל מידע על כל הטיולים המאורגנים ליעד מסוים לאורך כל החודש ולתת פירוט מלא על אופי הטיול, מסלולו וכדומה.

חידוש נוסף, המייעל אף יותר את עבודת הסוכנים, הוא היכולת לקבל במקום אחד טבלה מסודרת עם השוואה בין האפשרויות השונות של עד שלושה טיולים מאורגנים ליעד. ניתן לערוך השוואה בין שלוש האפשרויות של הטיולים הרלוונטיים לאורך החודש כמו מחיר, אתרים במסלול, סוג הטיול וכדומה. כך, למעשה, יכול הסוכן לתת את המידע ללקוח בצורה מהירה ונוחה יותר.

גדי מור מנכ"ל אמדאוס ישראל: "טיולים מאורגנים הם סוג החופשה המועדף על אנשים רבים. אנו פועלים על מנת להקל על סוכני הנסיעות להשוות בצורה ויעילה יותר בין האפשרויות השונות של הטיולים המאורגנים, וזאת על מנת שיוכלו לתת את הפרטים המדויקים ביותר בהתאם לרצונו של הלקוח".

סיגל פלג, מנהלת מוצר ALP באמדאוס ישראל: "שדרוג מערכת הזמנת הטיולים המאורגנים היא צעד נוסף בפעילותנו להקל ולייעל את עבודת סוכני הנסיעות. המערכת המשודרגת תאפשר לסוכנים לתת שירות מהיר ויעיל ללקוחותיהם ולהתאים לכל לקוח טיול מאורגן בצורה מדויקת ואישית לפי רצונותיו".

 

Exit mobile version