Site icon IAS

סמארטאייר גייסה 6 מיליון דולר להקמת חברה חדשה

סקר הישראלים הטסים לחו"ל צילום Depositphotos

חברת smartair השלימה בהצלחה סבב גיוס בסך 6 מיליון דולר בהובלה של קבוצת תלמה נסיעות ותיירות, קרן אלפא קפיטל וקרנות הון סיכון בינלאומיות. במסגרת המהלך, מקימות שתי החברות חברה להקמה וניהול אתרי תיירות. החברה החדשה תנהל את אתר Smartair.co.il  ואתרים נוספים בישראל, בדרום אפריקה ובמדינות נוספות. החזון של החברה ומייסדיה הוא לבנות גוף מוביל וחדשני בתחום התיירות העולמית הן ברמת השיווק בזירה הדיגיטלית והן ברמת הטכנולוגיה. החברה תרחיב את הפעילות בישראל ותשכפל את פעילותה במדינות מתפתחות המאופיינות בצמיחה מואצת.

חברת smartair המנוהלת ע"י ארז בוסו, הוקמה בשנת 2015 והיתה החברה הראשונה בישראל שהציעה הזמנת טיסה בשילוב של שתי חברות תעופה שונות בכרטיס אחד. היכולת הטכנולוגית המתקדמת של החברה, ההשקעה המשמעותית בשיווק בשוק תחרותי ושירות לקוחות ברמה גבוהה, הביאו את החברה במהירות לקצב מכירות של מאות אלפי כרטיסי טיסה בשנה.

שוק הנסיעות בעולם צומח מדי שנה ומתוכנן להגיע לכ-3.5 טריליון דולר הכנסה ב-2025. smartair זיהתה הזדמנות בשווקים מתפתחים, בהם הגידול בהזמנת מוצרי תיירות באינטרנט צומח בקצב של עשרות אחוזים בשנה ולמרות זאת 80% מההזמנות לשירותי תיירות מתבצעות עדיין ע"י סוכן נסיעות. הקידמה הטכנולוגית והיכולות בשיווק הדיגיטלי שלsmartair  מביאה ערך גדול במדינות באפריקה, במזרח אירופה, בדרום אמריקה ובאסיה. במדינות אלו הפתרון של  smartair יאיץ את המעבר לביצוע הזמנה באינטרנט, יביא להוזלת מחירים והגדלה של ההיצע ללקוח. כפי שכבר עשתה בדרום אפריקה, smartair מתוכננת להקים אתרים בשיתוף פעולה עם גופי תיירות מובילים מקומיים, תוך הטמעה של הטכנולוגיה ופתרונות השיווק השונים שהיא מספקת.

ארז בוסו אמר בעקבות הגיוס כי "שוק התיירות בישראל ובעולם נמצא בתהליך שינוי. הלקוח ממשיך להעמיד אותנו בפני אתגרים חדשים. הצורך לחדש, לייצר ערך ולהיות ייחודיים, הופך להיות משמעותי ומי שיידע לתת את הפתרונות הנכונים בזמן הנכון יוביל את התחום. השקענו בשנים האחרונות רבות בשיפור הטכנולוגיה ותהליכי העבודה ואנו גאים מאד על ההצלחה שלנו בשוק הישראלי. זיהינו פוטנציאל גדול בשווקים מתפתחים אליהם אנחנו פונים. אנו יוצאים היום לדרך חדשה יחד עם שותפים נפלאים, שכל אחד מהם מביא יתרונות מהותיים כדי לשכפל את ההצלחה למדינות נוספות."

ארז שמול, יו"ר קבוצת תלמה נסיעות ותיירות, הוסיף: "ההשקעה והשותפות של קבוצת תלמה נסיעות ותיירות ב-smartair מהווה המשך לאסטרטגיה של הקבוצה להשקיע במנועי צמיחה ולפתח פתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות בכלל והתיירות העיסקית בפרט. הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת של smartair תאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ואת המוצר הטוב ביותר המותאם לצרכיהם, במחירים אטקרטיביים".

Exit mobile version