Site icon IAS

סוכני הנסיעות של אירופה קוראים לנציבה החדשה להבטיח תחרותיות

משרד נסיעות. דרושה התייחוסת למצב הקשה אליו נקלע וצפוי להיקלע עוד יותר הענף. צילום Depositphotos

לאחר שהפרלמנט האירופי אישר את מינויה של הנציבה החדשה אורסולה גרטרוד פון דר ליין, שנכנסה לתפקיד בתחילת החודש, קרא ארגון סוכני הנסיעות ומארגני התיירות האירופיים ECTAA לנציבות לפעול להשגת שוק נסיעות תחרותי, שקוף ובר קיימא.

הארגון הכריז על סדרי העדיפויות העיקריים שלו לשנים 2019-2024 הכוללים שקיפות מחירים, מערכות הפצה ניטרליות, קיימות והגנה על הצרכן.

הארגון קורא לנציבה פון דר ליין לנקוט בצעדים הנדרשים על מנת לקבוע מסגרת מדיניות שתפעל להפוך את הכלכלה האירופית למקיימת יותר, מוכנה לעידן הדיגיטלי ומועילה לאנשים. "סוכני נסיעות ומארגני תיירות מסוגלים לתרום לסדר היום של הנציבות, ולא פחות מכך לעתיד האירופי הירוק העתידי", אמר פאוול נוויאדומסקי, נשיא ECTAA. לדבריו, סוכני נסיעות אירופיים מנפיקים 300 מיליון כרטיסי טיסה בטיסות סדירות מדי שנה, תוך מכירת כ -120 מיליון חבילות תיור מאורגנות מראש ו-90 מיליון חבילות נסיעות.

הסוכנים משפיעים גם באמצעות בחירת הספקים

"הסוכנים ממלאים תפקיד חיוני בהשפעה על שינויים בהתנהגויות ובגישות הצרכניות כלפי צורות תיירות אחראיות יותר. הם גם עוזרים להציע מוצרי תיירות ברי-קיימא יותר, למשל, באמצעות מדדי ביצועים סביבתיים וחברתיים גבוהים בבחירת הספקים שלהם”, הוסיף.

התאחדות משרדי הנסיעות בישראל חברה בהתאחדות ECTAA והמנכ”לית היוצאת, חני סובול, אף מכהנת כחברה בוועדת התעופה וועדת הטכנולוגיות מטעם ההתאחדות הישראלית.

בדצמבר שעבר התקיים כנס של הארגון בירושלים, אליו הגיעו 49 נשיאים ויושבי ראש של התאחדויות סוכני נסיעות מ-28 מדינות האיחוד האירופי. היתה זו הפעם הראשונה  מאז הוקם הארגון בשנת 1961, שהוא התארח בישראל באופן רשמי. להחלטה על קיום הכנס בארץ קדמה יוזמת התאחדות משרדי הנסיעות הישראלית, אשר גם ארגנה את הכנס בירושלים ומשרד התיירות היה שותף לאירוח.

Exit mobile version