Site icon IAS

נהורה טורס עוברת מיתוג מחדש

סוכני הנסיעות - הנפגעים העיקריים של המשבר צילום Depositphotos

הלוגו החדש, שעוצב בהשראת טביעת אצבע, משקף את הבידול של סוכנות "נהורה טורס" ביחס לסוכנויות אחרות, המתבטא במקצועיות וביחס האישי, תוך התאמת מסלול החופשה לפי צרכי הלקוח.

"נהורה טורס", המשמשת סוכנות נסיעות למעלה משלושים שנה ומפעילה סניף מרכזי באשקלון, החליפה בעלים בסוף 2015 וכעת נמצאת בבעלות מלאה של "פלייאיסט" מקבוצת "אופקים".

לוגו חדש לנהורה טורס.

הסניף, הממוקם בסמוך לבית העירייה באשקלון, עבר לפני שנה שיפוץ מקיף, הכולל הגדלת מספר העמדות למכירה ולשירות לקוחות וכמו כן, בוצעו השקעות רבות לשיפור הטכנולוגיות, כולל הטמעת מערכת CRM , העלאת אתר אינטרנט חדש ומונגש, והרחבת הפעילות הסיטונאית והקמעונאית לארה"ב והקריביים, לצד העמקת הידע והמומחיות בפעילות לתאילנד.

מנהלת “נהורה טורס", קארין פרץ, מסבירה את העומד מאחורי המהלך, "המותג "נהורה טורס" הוא מותג וותיק שמושתת על בסיס רחב של לקוחות נאמנים החוזרים אלינו שוב ושוב בזכות השירות המצוין. לכן, היה לנו חשוב שהלוגו החדש ישקף ערכים של מקצועיות ויחס אישי, שהם ה-DNA שלנו. אני מאוד שמחה על התוצאה ובטוחה שהקהל שלנו מרגיש את רוח הדברים גם בעשייה שלנו".

 

לאתר נהורה טורס

Exit mobile version