Site icon IAS

לראשונה  בישראל – כנס ECTAA של האיחוד האירופי ממחר בירושלים

בירושלים לנו בחציון הראשון של השנה 2.0197 מיליון תיירים, גידול של 15% בהשוואה ל-2017 . צילום Depositphotos

ירושלים. במלונות בירושלים נרשמה עלייה של 10% בפדיון מתיירים ובתל אביב - 7%. צילום Depositphotos

היום (ד') יגיעו לירושלים 49 נשיאים ויושבי ראש של התאחדויות סוכני נסיעות מ-28 מדינות האיחוד האירופי, לכנס ה-118 של איגוד התאחדויות משרדי הנסיעות באיחוד האירופאי ECTAA. הכנס ייפתח מחר ויסתיים בשבת.

 לראשונה מאז הוקם הארגון בשנת 1961, שהוא מתארח בישראל באופן רשמי. להחלטה על קיום הכנס בארץ קדמה יוזמת התאחדות משרדי הנסיעות הישראלית, אשר גם מארגנת את הכנס עבור חברי ECTAA. משרד התיירות שותף לאירוח הכנס, ושר התיירות ח"כ יריב לוין, יברך את באי הכנס מחר, בבוקר הפתיחה.

במהלך ימי הכנס יקיימו המשתתפים דיוני עבודה אינטנסיביים בנושאים מקצועיים העומדים על סדר יומם של סוכני הנסיעות בעולם וכן יסיירו בירושלים, במדבר יהודה, במצדה ובים המלח.

קובי קרני וחני סובול בכנס בפאפוס. צילום עוזי בכר

אורחת הכבוד היא אלזבייטה ביאנקובסקה, נציבת האיחוד האירופי לסחר, יזמות ותיירות.

משוב למעמדה של ההתאחדות בישראל בעולם

יו"ר ההתאחדות קובי קרני: "אני מברך את הנהלת ECTAA והחברים. ההחלטה לקיים את הכנס החצי-שנתי בישראל, היא משוב מעשי לתרומתה של ההתאחדות הישראלית לארגון ומעמדה החשוב בעיני גופי הנסיעות המובילים בעולם".

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות: "אני שמחה ונרגשת לארח את חברי ECTAA בישראל, לראשונה מאז הקמתו לפני 57 שנים. זו הזדמנות נפלאה להציג את המיטב שיש בישראל בפני מובילי דעה בענף התיירות באירופה ולחלוק עמם את היופי והקסם הישראלי, לחיזוק התיירות הנכנסת לישראל."

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל חברה בארגון ECTAA מאז שנת 2015, ומנכ"לית ההתאחדות חברה פעילה בוועדת התעופה של הארגון.

כתבה קודמת: כנס משרדי הנסיעות בפאפוס, קפריסין

Exit mobile version