Site icon IAS

" להפוך יעדים מרוחקים לזמינים במיוחד עבור התייר הישראלי"

השגריר Choi Yong-hwan עם אדם שמויס, סמנכל פלייאיסט ורן בונדה מנהל המחלקה הרומנטית וירחי דבש של פלייאיסט. צילום יחצ

מספר הנוסעים הישראלים לדרום קוריאה גדל כל שנה בכ-15% כמו כן במדינות דומות באזור – יפן, טאיוואן והונג קונג, שם את דרום קוריאה כאחד מהיעדים שיהוו מוקד משיכה בשנים הקרובות.

האירוע לקידום התיירות הישראלית לדרום קוריאה התקיים בשיתוף לשכת התיירות הקוריאנית (Korea Tourism Organization) , שגרירות דרום קוריאה וחברת פלייאיסט המספקת פתרונות וסידורי קרקע במזרח הרחוק לסוכני נסיעות.

בנוסף, הציגו באירוע נציגי חברת התעופה קוריאן אייר – דניאל זיידנמן והמנהל האזורי מר הונג ג'ין, חברות אופרציה מקומיות. שגריר דרום קוריאני הנכנס מר Choi Yong-hwan כיבד את נכוחותו באירוע . בסיום הערב הוגש אוכל קוריאני, יינות ובירות מתוצרת מקומית.

מטוס קוריאן אייר

אדם שמויס, סמנכ"ל מסחר ופיתוח עסקי של חברת פלייאיסט אמר: " השוק למזרח הרחוק גדל וצובר תאוצה יותר מתמיד, יחד עם מספר הטיסות הרושמות עלייה, המחירים הזולים במיוחד וסידורי הקרקע שהופכים לזמינים ואטרקטיביים יותר מתמיד. אחת המטרות העיקריות של פלייאיסט היא להפוך יעדים שפעם היו פחות נגישים או יקרים, כמו דרום קוריאה ויפן, להיות זמינים במיוחד עבור התייר הישראלי.

"כדי להפוך את המזרח הרחוק לקרוב מתמיד, נמשיך לספק כלים אטרקטיביים ותחרותיים לסוכני הנסיעות , כמו חברות לואו קוסט במזרח הרחוק, סניף פלייאיסט שנפתח לאחרונה ביפן ושאר הסניפים בסרילנקה, תאילנד, ויאטנם, הודו והפיליפינים", סיכם אדם.

Exit mobile version