Site icon IAS

יניב בנג'י, מנכ"ל איילה ‏נסיעות פורש מתפקידו

יניב בנגי המנכל הפורש של איילה נסיעות. צילום בכר

יניב בנג'י, מנכ"ל איילה נסיעות, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו לאחר כשבע שנים שנים בתפקיד. בנג'י (43) נשוי + 3 ילדים, רו"ח בהשכלתו, הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנה בענף התיירות, כאשר מילא שורה של תפקידים בכירים: שימש כמנהל הכספים של חברת כלל תיירות מקבוצת IDB שהינה החברה-האם של 5 חברות התיירות והתעופה: דיזנהאוז יוניטורס, כלל תעופה וחברת התעופה רויאל ג'ורדניאן, חברת דיזנהאוז סיטונאי תיירות וחברת דיזנהאוז פלטינום. בנוסף, מונה בנג'י לתפקיד דירקטור בחברות דיזנהאוז ושימש כסמנכ"ל הכספים בחברת כלל תעופה ונציגות רויאל ג'ורדניאן בישראל.

איילה נסיעות, הינה חברת נסיעות ותיקה אשר התפתחה וצמחה לרשת של 10 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ. הקבוצה, אשר מונה כ 150 עובדים, מפעילה מספר רב של מותגי תיירות שונים ופועלת כסיטונאית וקמעונאית.

בנג'י‏ מסר כי לאחר 7 שנים החליט לפרוש ולסיים את תפקידו. "אני מלא הערכה לקבוצת איילה נסיעות, להנהלה ולעובדי החברה על תמיכתם בי במהלך כהונתי וסמוך ובטוח כי החברה תמשיך לפעול ולהיות שחקן בולט ומוביל ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבור קהל לקוחותיה"

מיקי אזולאי, בעלים איילה נסיעות ביקש לברך את יניב על שנים של עשייה, על מאבקים וניצחונות אשר הובילו את איילה להיות שחקן מרכזי בשוק התיירות הישראלי ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.

Exit mobile version