Site icon IAS

"טיסות סודיות": הנשק הסודי של סוכני הנסיעות

את הרכישה בפועל מבצעים המשתמשים באתרי חברות התעופה או באתרי הסוכנים. צילום Depositphotos.

שוק התיירות פורח. ישראלים אוהבים לטוס, התנועה בנתב״ג גוברת והחיפוש אחר כרטיס הטיסה הזול ביותר הפך לספורט לאומי. במציאות הזו אין מי שלא שמע על התופעה שכבשה את הרשת הישראלית – "טיסות סודיות". מה שהתחיל כדף פייסבוק שהקימו שני אחים ב-2017, הפך למיזם מצליח הפועל במגוון ערוצים, שמטרתו להנגיש את המחירים הזולים ביותר לקהל הרחב. את זה הם עושים באמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים שפיתחו בעצמם ומסוגלים לאתר את התעריפים האטרקטיביים ביותר במנועי חיפוש, מערכות הזמנה, אתרי סוכנים ועוד.

שיתוף פעולה חדש של "טיסות סודיות" עם אתר "אליס", יאפשר מעתה למאות אלפי המשתמשים של שירות הצ'טבוט של טיסות סודיות לאתר את המחירים הכי זולים שאליס מציעה ובנוסף גם להרשם לשירות התראות אישי שיעדכן את המשתמש על ירידת מחירי טיסות שתפנה אותו לכרטוס ישירות באתר אליס.

הלוגו של טיסות סודיות

סוכני הנסיעות האינטרנטיים בישראל, באופן טבעי, מתמחים בשיווק חברות תעופה ישראליות וכמו כן בשיווק טיסות שכר מ/אל ישראל. הפלטפורמה הייחודית של "טיסות סודיות" מציעה יתרון משמעותי, שיכול להוות מכפיל-כוח עבור הסוכנים, בכך שהיא מזהה את התעריפים האטרקטיביים ביותר המוצגים באתרים שלהם וחושפת אותם בפני קהל של למעלה ממיליון עוקבים בערוציה השונים. אותם סוכנים מקבלים פרסום ממוקד בפני קהל עדכני ויכולים להציע כרטיסי טיסה ושירותי נסיעות נלווים (upsale) לפני שאותם גולשים מוצאים את דרכם לאתרי חברות התעופה. כלומר, הפלטפורמה של "טיסות סודיות" יוצרת תנועה רבה לאתרי הסוכנים שמסוגלים להציע את המחירים הנמוכים ביותר. הפנייה לקהלים ממוקדים, ובפרט ברשתות החברתיות, היא הדור החדש של השיווק החכם ברשת.

יותר ממיליון גולשים לפוסטים ויראליים

בשנתיים האחרונות עבדו "טיסות סודיות" עם ענקי השוק המקומי כגון איסתא, דיזנהאוז, אליס, גוליבר, חוליו, הדקה ה-90, שופרסל טרוול, איזיגו ועוד. חיפושם אחר חיבורים טכנולוגיים ושיתופי-פעולה לא נגמר – ובפרט מתוך כוונה לקדם סוכנויות ישראליות.

איתור התעריפים הנמוכים ביותר נעשה בצורה אוטומטית ולאחר עריכה של צוות "טיסות סודיות" הם מפורסמים בצורה הטובה ביותר לקהל. כל פוסט בדף הפייסבוק זוכה לחשיפה של מאות אלפי גולשים ופוסטים ויראלים במיוחד זוכים לחשיפה של למעלה ממיליון גולשים! במערכת הצ׳ט-בוט החדשנית של "טיסות סודיות", שפותחה על ידם גם כן, נרשמו תוך פחות משנתיים למעלה מ-3.5 מיליון שאילתות שתורגמו להצעות בהתאמה-אישית למשתמשים. את הרכישה בפועל מבצעים המשתמשים באתרי חברות התעופה או באתרי הסוכנים.

"טיסות סודיות" מאמינים שהרחבת שיתופי-הפעולה עם סוכני הנסיעות הישראלים בהכרח תיטיב עם הקהל הישראלי ובו-בזמן תקדם את סוכני הנסיעות, שיוכלו להמשיך ולספק את ההצעות הטובות ביותר.

Exit mobile version