Site icon IAS

חברת ההפצה טרוולפורט נמכרה לחברות קרנות הון אמריקניות

סוכני הנסיעות צילום Depositphotos

חברות קרנות הון אמריקניות – קבוצה סיריס קאפיטל וקבוצת אברגרין קפיטל, המסונפת לתאגיד אליוט לניהול השקעות הון – חתמו אתמול על הסכם לרכישת חברת ההפצה טרבלפורט (Travelport) העולמית, בעסקת מזומנים בשווי של כ-4.4 מיליארד דולר.

על פי תנאי ההסכם, סיריס ואוורגרין ירכשו את כל מניות טרבלפורט במחיר של 15.75 דולר למניה במזומן.

דירקטוריון טרבלפורט אישר את ההסכם פה אחד והמליץ ​​לבעלי המניות להצביע בעד העסקה. אליוט ושותפיה הסכימו להצביע על המניות הרגילות שבבעלותן לטובת העסקה.

עם השלמת העסקה, תהפוך טרבלפורט לחברה בבעלות פרטית ומניותיה לא יהיו רשומות בשווקים הציבוריים. מטה הראשי של טרבלפורט יישאר ב-Langley בבריטניה.

טרוולפורט מספקת פתרונות ב-7 טריליון דולר בעולם תעשיית התיירות

טרוולפורט היא חברת הפצת נסיעות בינלאומית עם טכנולוגיה מובילה, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בלאנגלי בבריטניה. פלטפורמת המסחר שלה מספקת הפצה, טכנולוגיה, תשלומים ופתרונות אחרים בסכומים של 7 טריליון דולר נסיעות בעולם תעשיית התיירות. היא עושה זאת באמצעות חיבור ספקי הנסיעות המובילים בעולם עם קוני נסיעות מקוונים או לא מקוונים, בשוק קנייני עסקים לעסקים (B2B). המוצרים והפתרונות שהיא מציעה מכסים את כל ההיבטים של שרשרת אספקה, קידום מכירות והפצה בתחומי הנסיעות, התעופה והמלונאות.

דאג סטיינלנד (Doug Steenland), יו"ר מועצת המנהלים של טרוולפורט אמר כי "זוהי תוצאה טובה לבעלי המניות של טרבלפורט, שהתקבלה בסיוע יועצים חיצוניים, פה אחד, בדירקטוריון, לאחר התחשבות בצורכי הפיתוח השוטפים של החברה. הסכם זה מייצג את הדרך הטובה ביותר למקסם את הערך לבעלי המניות, ומאפשר לחברה להמשיך בעבודתה ולמקם עצמה לצמיחה בתעשיית הנסיעות הגלובלית המתפתחת".

גורדון וילסון (Gordon Wilson), נשיא ומנכ"ל טרוולפורט ציין: "טרבלפורט מברכת את העסקה  שהציעה חברות סיריס ואוורגרין. לאורך כל התהליך הפגינו שתיהן את המומחיות הטכנולוגית העמוקה שלהן יחד עם מחויבות חזקה להצלחת הלקוחות, העובדים והשותפים שלנו. נמשיך לפתח ולהשקיע בפלטפורמה שלנו, כדי לשרת את הצרכים המשתנים לקוחותינו. העסקים בטרבלפורט נמשכים כרגיל, ואנו מצפים לעידן חדש בפיתוחה של החברה".

Exit mobile version