Site icon IAS

התאחדות סוכני הנסיעות האירופיים מתכנסת בלודג' שבפולין

ECTTA תדון, בין השאר, בשינויי המדיניות הצפויים באיחוד האירופי צילום Depositphotos.

התאחדות סוכני הנסיעות האירופיים מתכנסת לראשונה בלודג', פולין. כזכור, בדצמבר 2018 אירחה התאחדות משרדי הנסיעות הישראלית את התאחדות סוכני הנסיעות האירופית ECTAA בירושלים. חצי שנה לאחר מכן הוזמנה ECTAA ע"י לשכת התיירות בלודג' לקיים לראשונה את אסיפתה החצי-שנתית בעיר הפולנית.

וכך, משלחת של כ-40 מנכ"לים ויו"רים של סוכנויות נסיעות מכל רחבי אירופה וישראל מתכנסת בלודג' לדון בסוגיות והשלכות של תיקוני חקיקה, שינויי המדיניות הצפויים באיחוד האירופי לאור הבחירות שנערכו בחודש שעבר והשפעתם על ענף התיירות וסוכני הנסיעות.

יהיה זה הכנס האחרון בנוכחותו של המזכיר הכללי של ה-ECTAA, מישל דה בלוסט, אשר עתיד לסיים את תפקידו באוגוסט, לאחר 27 שנים של פעילות ענפה, בהן תרם רבות לענף התיירות ולהרחבת פעילות התאחדות סוכני הנסיעות האירופית.    

כנס ECTAA מתקיים שבוע לאחר הגשת תלונת ECTAA כנגד IATA (איגוד חברות התעופה) לנציבות לתחרות האירופית. ההחלטה על הגשת התלונה נתקבלה לראשונה בכנס שנערך בירושלים.

נושאים נוספים שעלו בכנס הם הגנת הלקוחות בפני קריסת חברות תעופה, שקיפות מחירים באתרי המכירות המקוונים, השלכות ה-Brexit  וכן סדנה בנושא מגמות בערוצי ההפצה של ענף התעופה.

Exit mobile version