Site icon IAS

התאחדות משרדי הנסיעות נפרדה מדוד מימון

מימין: דוד מימון, מנכל אל על היוצא וקובי קרני, יור ההתאחדות משרדי הנסיעות. צילום יחצ

התאחדות משרדי הנסיעות ערכה לדוד מימון, מנכ"ל אל על היוצא, ערב פרידה במסעדת דקא בהשתתפות יו"ר ההתאחדות מר קובי קרני, מנכ"לית ההתאחדות חני סובול , חברי ועד ההתאחדות , בכירי משרדי הנסיעות, מנכ"ל אל על הנכנס גונן אוסישקין, סמנכ"ל למסחר מיקי שטרסבורג, מנהל סניף ישראל ירום ודיש וצוות סניף ישראל .

ראשון בירך מר קובי קרני יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות " לאורך השנים נוצרה בין דוד לביני חברות אמיצה המבוססת על הערכה והוגנות. דוד הביא את החברה לשיאים שחברת אל על לא ידעה כמותם" אני בטוח שחברות זו תשאר שנים רבות". מר קרני סיים באיחולי הצלחה למנכ"ל היוצא ואיחולי הצלחה למנכ"ל הנכנס גונן אוסישקין וכן לסמנכ"ל למסחר מיקי שטרסבורגר .

אחריו בירך גונן אוסישקין מנכ"ל אל על  שאמר ביין היתר " דוד הוא ללא ספק אחד המנכ"לים  הטובים שהיו  לאל על . אני רוצה להודות לו על העבודה המשותפת על הזכות ועל האימון שנתן בי. אוסישקין הודה אישית לצוות סניף  ישראל ולציבור הסוכנים על השותפות לדרך.

אחרון בירך דוד מימון המנכ"ל היוצא. דוד תיאר את הפגישה הראשונה עם קובי קרני יו"ר ההתאחדות ואת העובדה כי כבר בפגישה הראשונה היה ברור כי מערכת היחסים תהיה הוגנת. לאורך כל שנות עבודתו התקיימה הדברות גם כאשר היו חילוקי דעות. הוא ציין את היחסים הטובים עם סוכני הנסיעות שעמדו לצד אל על וסייעו ככל שיכלו בעת השיבושים בטיסות. עוד אמר מיימון " היחודיות של אל על הוא ביחס האישי לסוכנים איזה מנכ"ל של חברת תעופה יקבל טלפון מסוכן שיבקש ממנו לעכב את הטיסה כי קבוצה של 25- 30 נוסעים נתקעה בפקק בדרך לשדה התעופה ? איזו חברה נותנת לסוכן כלים לשמר לקוח פלטינום? היחס האישי והפתרונות בזמן אמת של סניף ישראל לציבור הסוכנים הם נדבך חשוב בהישגי הסניף ואני מקווה שזה יישמר גם בעתיד" .

דוד הודה לחברי ההתאחדות ולסוכנים על הערב המרגש ואיחל למחליפו גונן אוסישקין ולמיקי שטרסבורגר הצלחה בתפקידם.

Exit mobile version