Site icon IAS

התאחדות משרדי הנסיעות: אסיפה של בחירות

אסיפת ההתאחדות בשנה שעברה. צילום התאחדות משרדי הנסיעות

האסיפה השנתית של התאחדות משרדי הנסיעות תתקיים ביום שלישי ה-26 ביוני בשעה 10.00 בכפר המכביה. סדר היום, שיחל בשעה 9.00, יכלול התכנסות וארוחת בוקר, רישום וקבלת פתקי הצבעה פתיחת האסיפה, בחירת יו"ר האסיפה, דבר יו"ר ההתאחדות, דיון בדו"ח ועדת ביקורת, אישורים שונים ולבסוף גם בחירות אישיות לוועד הארצי ולוועדת ביקורת, הצגת תוצאות ההצבעה ועדכון עו"ד על תביעות כספיות נגד חברות התעופה

הישיבה גם תעסוק בהחלטתה החד-צדדית של אל על בעניין ביטול העמלות החל ביוני 2019.  בישיבת חירום שערך ועד ההתאחדות ב-30 במאי, קראו חברי הוועד פה אחד לאל-על לחזור בה מההחלטה להפסיק את תשלום העמלות למשרדי הנסיעות. החלטה, שלעמדת היועצים המשפטיים של ההתאחדות, מהווה הפרה של הסכם יאט"א ואף מעלה, לאור מעמדה הדומיננטי של אל-על בענף, חשש להפרה של חוק ההגבלים העסקיים.

בישיבה ציינו חברי הוועד כי מהודעת אל-על על עולה שבכוונתה להמשיך ולקבל בדיוק את אותם שירותים שהיא קיבלה עד כה ממשרדי הנסיעות זאת, מבלי לשלם עבורם יותר. חברי הוועד סברו כי החלטת אל-על עלולה לגרום נזק משמעותי למאות משרדי הנסיעות שעבורם היא ספק משמעותי ובהתאם, לאלפי סוכני נסיעות המועסקים במשרדים אלה.

חברי הוועד גם העבירו ביקורת חריפה על עצם פניית אל-על בהודעה כה משמעותית דווקא לפקידים במשרדים ולא לבעלי ולמנהלי המשרדים. עם סיכום הישיבה הנחה הוועד את יועציה המשפטיים של ההתאחדות לבחון את המשמעויות המשפטיות של החלטת אל-על ולהמליץ בפני ההתאחדות על צעדי פעולה.

כאמור, השנה מתקיימות באסיפה הכללית בחירות לוועד הארצי ולוועדת ביקורת. חברים המבקשים להציג מועמדות של עצמם או של חבר אחר לאחד מהתפקידים האלה יגישו מועמדות לא יאוחר מה-12 בחודש.

חברי הוועד המסיימים קדנציה כיום הם  אלי ברגמן – עתיד טורס, דניאלה הורוביץ – עלית טורס, יוני וקסמן – אופיר טורס, עודד חודורוב – דיזנהאוז BTC, שלומי חליבנר – עתיד טורס ורוני נוסבאום – גנים טורס.

חברי ועדת ביקורת המסיימים קדנציה הם נאוה רוטברד – בנימין פלסקוב שירות נסיעות ותיירות, ירון פרל – עולם ומלואו וצבי וייס – עולמי נסיעות ותיירות.

Exit mobile version