Site icon IAS

הגליל העליון ומלון פסטורל, על מפת התיירות הנכנסת

סוכנות תיירות מובילות במשק עם דנית ביתן - מנכ"לית מלון פסטורל (שנייה משמאל). צילום אלכס גריינר

השבוע התארחו במלון פסטורל כפר בלום שבגליל העליון, בכירות ובכירים המייצגות/ים למעלה מ-40 מסוכנויות התיירות הנכנסת המובילות בארץ. האירוע התקיים לאחר שינויים ותמורות משמעותיים שחלו בענף, במהלך תקופת הקורונה ולאחריה.

הכנס, אותו הגדירו בפסטורל כ- Grand Reunion של הענף, הפגיש את הסוכנים אלה עם אלה, וחשף בפניהם בין היתר את השינויים שנערכו במלון ב-3 השנים האחרונות, ביניהם שיפוץ חדר האוכל, מתיחת הפנים שנערכה לספא, השקת סוויטות חדשות, שדרוגי חדרים והעמקת חווית האירוח, בהתאמה לחוויה התרבותית המוזיקלית אותה מוביל המלון בשני העשורים האחרונים.

הכנס, שכלל גם לינה במלון, נפתח במצגת אותה הובילו דנית ביתן, מנכ"לית המלון וענת ישר-כהן – מנהלת המכירות של התיירות הנכנסת. סדר היום של האירוח נקבע כמדמה את החוויה התיירותית ממנה נהנים אורחיהם. כמו כן, נהנו הסוכנים מקוקטייל קבלת פנים עשיר ומפנק, טעימות טיפולי ספא, הרצאה מרתקת של ד"ר חיים שפירא, ארוחת ערב חגיגית בניצוחו של השף אוהד איבגי, טיול רגלי ברחבי קיבוץ כפר בלום ולאורך גדות נהר הירדן, וסיור אזורי מרתק שכלל  סקירה על האטרקציות התיירותיות שבאזור וביקור בכפר רג'ר  שנפתח למבקרים ישראליים רק לאחרונה.

דנית ביתן מנכ"לית המלון: "שמחתי על ההשתתפות הנרחבת של הסוכנים ועל ההזדמנות לפגוש באופן אישי את מי שמניעים את התעשייה, הכל-כך חשובה הזו. תודה. היה חשוב לנו מאוד לחשוף בפני הסוכנים את הייחוד של פסטורל ולצד זה, להעניק גם  טעימה מגוונת ממה שיש למלון ולגליל העליון להציע לתיירים".

Exit mobile version