Site icon IAS

גדי מור מאמדאוס ישראל: "בארה"ב כבר מזהים טרנד של חזרה לסוכן"

אפליקציה של אמדאוס פועלת כסוכן נסיעות אישי ומקנה ללקוח מידע מותאם אישית. צילום Depositphotos

"ישנם מקומות שבהם כבר מזהים טרנד של חזרה לסוכן נסיעות, מאחר ואנשים מתקשים להתמודד מול כמויות המידע", אמר גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, בכנס הלקוחות השנתי של החברה שהתקיים במתחם אקספו תל אביב תחת הכותרת "The Ways To Your Success". במסגרת הכנס הוצגו המגמות בעולם הנסיעות, ההתפתחויות החדשות בעולם ה-Travel Tech והכלים הטכנולוגיים שפותחו על ידי אמדאוס עבור סוכני הנסיעות. לראשונה הונגש הכנס לכבדי שמיעה, כאשר לאורכו  נעשה תרגום לשפת הסימנים ותימלול לכתוביות.

גדי מור בכנס אמדאוס ישראל. צילום יח"צ

במהלך הכנס התייחס ליאוניד מרמר, מנהל קמעונאות של אמדאוס ברוסיה, למערכת ההזמנות העתידית -Live Travel space  וציין כי כיום כ- 34% מהטיסות בעולם הן טיסות לואו-קוסט, ומתוך ההבנה שזה הכיוון שאליו צועד העולם – אמדאוס מקושרת כבר כיום ליותר מ-100 חברות המציעות טיסות זולות והיא בדרך להמשיך ולהכניס עוד חברות למאגר.

דורון זאבי, מנהל תחום הקמעונאות בישראל של אמדאוס, הציג בכנס אסטרטגיות להפצת תוכן בעידן הדיגיטלי. לדבריו, "בעולם של היום אנחנו מתמודדים עם עודף תוכן שבמקום לסייע לחוויית המטייל עלול לפגום בה. כיום סוכן נסיעות צריך לעבור בין מספר פלטפורמות על מנת לאסוף מידע על צרכי הלקוח". אמדאוס מציעה מערכת אשר תשאב מידע ממקורות רבים ותאפשר לסוכן באמצעות פלטפורמה אחת להציע ללקוח את החוויה המתאימה לו. "המטרה היא כבר לקחת את המידע שנאסף ולהתאים את הטיול וההצעה לכל לקוח בהתאם למידותיו. זה גם יגדיל את אחוז ההמרה בין הצעת לקוח למכירה", אומר זאבי.

אפליקציה הפועלת כסוכן נסיעות אישי

בכנס דווח על האפליקציה החדשה של אמדאוס למובייל אשר תספק ללקוח קשר 24/7 מול סוכן הנסיעות. האפליקציה פועלת כסוכן נסיעות אישי ומקנה ללקוח מידע מותאם אישית למקומות בהם הוא נמצא, וגם מענה אנושי בשעת הצורך. הסוכן מלווה את הנוסע לכל אורך החופשה, יכול לסייע לו בכל בעיה ולהציע לו חוויות באזור הטיול.

מסך הכניסה של אפליקציית אמראוס. צילום יח"צ

האפליקציה, המבוססת מיקום בזמן אמת, שונה מיישומונים קודמים בכך שהיא לומדת את הרגלי הלקוח. כך, למשל, האפליקציה מנתחת כיצד הנוסע מתנייד – אם ברכבת או במונית ואת הוצאותיו הכספיות בתחומי התיירות. על בסיס נתונים אלו היא יודעת לתפור ללקוח הצעות התואמות לצרכיו, מבלי שירגיש שדוחפים לו שירותים לא רלוונטיים.

האפליקציה מותקנת על המכשיר הנייד ומלווה את הלקוח מהזמנת הטיסה והמלון ועד סיום הנסיעה. במהלך הטיול היא מציעה ללקוח שירותים מותאמים לצרכיו בזמן אמת – מופעים, מסעדות ועוד – ואף מאפשרת לבצע דרכה את ההזמנה.

לדברי אבישי כהן, מנהל טכנולוגיה וחדשנות באמדאוס "האפליקציה מאפשרת ללקוח להרגיש שהסוכן לעולם לא עוזב אותו ומלווה אותו לאורך כל הדרך, גם אם נתקל בבעיה כמו עיכוב בטיסה או ליקויים בחדר במלון. בלחיצת כפתור, הוא יכול לפנות לסוכן ולבקש את עזרתו. לדוגמה, דרך האפליקציה אני יכול לבצע צ'ק אין למלון ולהודיע שאני מגיע מאוחר או לבטל את ההזמנה".

הסוכן גם יכול להעלות פרטים שיתאימו לצרכי הלקוח ולצרכים של משרד הנסיעות. בנוסף, על בסיס הבנת הרגלי הצריכה של הלקוח, הוא יידע להתאים לו גם את חבילת הנופש הבאה.

עמוד מתוך האפליקציה של אמדאוס. צילום יח"צ

האפליקציה מבוססת טכנולוגיה AI (בינה מלאכותית) ומדמה התנהגות אנושית של סוכן נסיעות ובעת הצורך ניתן להחליפה במענה אנושי ואישי. האפליקציה מגיעה לישראל לאחר שיושמה בהצלחה במדינות רבות. היא מוצעת בשתי גרסאות, בהתאם לגודלה של סוכנות הנסיעות. הגרסה הפשוטה מכונה mobile traveler ואילו בגרסתה המורכבת, Amdeus mobile, ניתן לבצע התאמות אישיות – ברמת העיצוב והמיתוג – עבור סוכנויות נסיעה גדולות. האפליקציה זמינה להורדה באפל ובאנדרואיד.

בנוסף הוצגו גם המוצרים המובילים של אמדאוס:

מערכת הזמנת בתי המלון – Amadeus Value Hotels – עם היצע ענק ותשלום פשוט וישיר מול אמדאוס; מערכת ה-mobile connect המאפשרת לסוכן לבצע הזמנות ישירות מהנייד; מנוע החיפוש All Fares – עם היכולות של שילוב מחירים של טיסות חד כיווניות ולואו קוסט בחיפוש אחד ו-Amadeus service Hub – ה"ויקיפדיה" של אמדאוס אשר פותחת את האפשרות לשאול כל שאלה מקצועית באונליין.

"בארה"ב כבר מזהים טרנד של חזרה לסוכן", אמר גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל ומנהל תחום הקמעונאות של אמדאוס העולמית בדרום אירופה. "לאנשים קשה להתמודד עם כמויות המידע ומשך הזמן המושקע בחיפוש החופשה הבאה. כאן מקומו של הסוכן כסנן וממליץ אשר עושה סדר בתהליך". לדבריו, העולם אמנם מנגיש ללקוח את המידע, אבל הוא עדיין נדרש לעבוד בשביל למצוא את החבילה האטרקטיבית ביותר עבורו. "אנשים לא מבינים שהזמן שהם מחפשים את המחיר הזול ביותר עבור החבילה הטובה יותר שווה כסף, וזאת במקום לתת לסוכן נסיעות לעשות זאת בשבילם".

Exit mobile version