Site icon IAS

אפליקציית CheckMyTrip של אמדאוס נבחרה ליישומון המוביל בעולם

תיירים בלונדון. הזמנת השילוב הזול ביותר של חדרים הזמינים במלון נתון. צילום Depositphotos

אפליקציית CheckMyTrip של אמדאוס נבחרה כאפליקציה המובילה בעולם בתחום הנסיעות בטקס World Travel Awards השנתי שנערך לאחרונה. האפליקציה נוצרה על מנת לארגן עבור הנוסע לחו"ל את כל הפרטים על חופשתו כדי שיוכל לעקוב אחר שינויים ולבצע כאלו במידה וירצה. האפליקציה מאפשרת תכנון מוקדם וספונטני עבור נסיעה או חופשה. היא משלבת אפשרות לקבוע טיסה, מלון השכרת רכב ועוד.

האפליקציה של חברת אמדאוס מאפשרת גישה ישירה למערכות צ'ק-אין של חברות תעופה רבות, הודעות בזמן אמת באמצעות push, קבלת דוא"ל של מצב טיסה ואף תחזית עדכנית לחמשת הימים הבאים. כמו כן, חיפוש והזמנת מוניות ואפשרויות חניה ב-40 מדינות. האפליקציה כוללת חיפוש ושמירה של מעל 41,000 אפשרויות למסעדות בערים הגדולות דרך OpenTable.

אפליקציית צ'ק מיי טריפ של אמדאוס. הזוכה בין האפליקציות בתחום הנסיעות. צילום יח"צ

באמדאוס מסבירים כי משנה לשנה שיפרה אפליקציית CheckMyTrip באופן מהפכני את עיצובה, תכונותיה ויכולותיה וכתוצאה מכך, היא משרתת כיום קרוב ל-2 מיליון משתמשים פעילים באמצעות אפליקציות בנייד ואתרים רספונסיביים. גרסת ה-iOS של האפליקציה השיגה דירוג של 4.7 כוכבים בעוד שהגרסה החדשה לאנדרואיד (שבעבורו נוצרה במקור) נהנית מדירוג יפה של 4.5 כוכבים.

ארגון ה-World Travel Awards הוקם בשנת 1993 כדי להכיר, לתגמל ולחגוג מצוינות בתחום פיתוח הטכנולוגי בעולמות הנסיעות, התיירות והאירוח. טקסי הארגון נחשבים כאירועי ציון דרך בלוח השנה בתעשייה, בהשתתפות מקבלי ההחלטות מפתח ודמויות מובילות בעולם התיירות ותעופה.

תחרות עזה בשוק האפליקציות

גדי מור מנכ"ל אמדאוס ישראל, אמר בתגובה כי הזכייה של אפליקציית CheckMyTrip היא עוד הוכחה להיותה של אמדאוס מובילת שוק בתחומי התיירות, התעופה והנסיעות. "כחברה שחרטה על דגלה להיות חדשנית ולהציע את הפתרונות הטובים ביותר עבור הציבור וסוכני הנסיעות, אני שמח וגאה על ההכרה שניתנה לאמדאוס על ידי ארגון חשוב וחובק עולם כמו World Travel Awards. אמדאוס העולמית ובתוכה אמדאוס ישראל תמשיך להוביל, לחדש, לפתח ולהמציא את עולם התיירות והתעופה מחדש וזאת במטרה להפוך את חווית הנסיעה של כל אחד ואחת למושלמת".

מייקל ביילי ((Michael Bayle, סגן נשיא  Amadeus Mobile, הוסיף: "זכייתה של אפליקציית CheckMyTrip שלנו בפרס אפליקציית הנסיעות המובילה בעולם בטקס ה-2018 World Travel Awards, מהווה הוכחה אמיתית להצלחה. זהו כבוד לקבל הכרה זו במצוינות, לאחר שניצחנו כמה מתחרים חזקים ולאחר עבודה קשה, מסירות ושיתופי פעולה. אנו מודים במיוחד לכל הנוסעים הסומכים עלינו ולוקחים איתם באופן סדיר את CheckMyTrip לנסיעותיהם".

לדבריו, בשוק אפליקציות הנסיעות שוררת תחרות עזה והחברה ידעה שעליה להקדיש את כל יכולותיה לעיצוב מחדש של פלטפורמת המובייל שלה. "זו הייתה חייבת להיות הפלטפורמה הגמישה, האמינה ביותר האפשרית, המתחשבת קודם כל בצרכי הנוסעים שלנו, תוך מינוף ליבת הטכנולוגיות של אמדאוס. הצלחתנו היא גילום מושלם של ה-Live Travel Space של אמדאוס וגישתו הפתוחה, הדינמית והמקושרת. CheckMyTrip ופלטפורמת Mobile B2B הגדולה יותר שלנו, הינם השער המאפשר לקונים, ספקים ושותפים טכנולוגיים לשגשג בכלכלת הנסיעות הגלובלית".

כתבה קודמת: אמדאוס השיקה מגוון פתרונות לסוכני נסיעות.

Exit mobile version