Site icon IAS

שלישיית המופלאות: לאתרים ולנופים בעקבות השירים

העיר סינטרה (Sintra) בפורטוגל. צילום באדיבות Booking.com

עדיין לא התאוששנו מהאירוויזיון, תחרות המוזיקה אליה אנו נצמדים מידי שנה, ומקווים שנציגי ישראל יביאו אלינו לישראל את הזכייה והתחרות הבאה. אז עד אז, נצא לטייל בשלוש מדינות שהשתתפו בשואו, ומלבד שירים, יש להם נופים, מלונות ואתרי תיירות מפתים. הרי לפנטז מותר…

 פורטוגל, "האהבה לצדי"                                                                              

לכל הרומנטיקנים, להקת הסול "The Black Mamba" יצגה השנה את פורטוגל עם שיר אהבה. אלו שיקבלו השראה מהביצוע הווקלי החזק ומהמנגינה הנעימה יקוו שגם הטיול הבא שלהם יהיה רומנטי להפליא. העיר סינטרה (Sintra) זוכה להמלצות רבות של מטיילי Booking.com כמקום רומנטי ובוודאי תתאים עבור כל מי שרוצה להתאהב בפורטוגל. המבקרים בה, בוודאי יתקשו שלא להתאהב בארכיטקטורה הצבעונית שלה אשר מוקפת בגבעות ירוקות. כדי ליהנות באמת מהאווירה המלכותית של העיר הזו, כדאי להתפנק בשהייה ב-Sintra Marmoris Palace. בית האחוזה מהמאה ה-19 מציע נופים ציוריים של פארק סינטרה קשקאיש (Sintra Cascais Natural Park), והוא מוקף בגנים שופעים שבהם המבקרים יוכלו לטייל יד ביד עם אהוביהם.

העיר פלאנגה בליטא. צילום באדיבות Booking.com

ליטא, "דיסקוטק"  

חברי להקת The Roop, בוודאי אמרו לכולם שזה לגמרי בסדר "לרקוד לבד" בזמן ההופעה שלהם באירוויזיון 2021 עם השיר "דיסקוטק". לאלו מכם שהשיר עשה חשק לרקוד ולהתנועע לצליליו, כדאי להוסיף את העיר פלאנגה (Palanga) לרשימת היעדים הבאים. אתר נופש זה, שממוקם על שפת הים, מתחמם בקיץ כאשר אנשים מגיעים לבלות בו, והוא בין היעדים בליטא שזוכים להמלצות של מטיילי Booking.com בתחום המועדונים. בין אם אתם מבקרים באחד המועדונים שמנגנים מוזיקת ריקודים מיינסטרימית עד אור הבוקר, או עוברים מבר לבר בחוף המרכזי של פלאנגה, Amberton Green Apartments Palanga הוא המקום המושלם שתוכלו לחזור אליו ולהרגיש בבית. מקום האירוח האלגנטי מציע אפילו בריכה מקורה ומרווחת עם אמבט עיסוי, סאונה ואמבט אדים כדי להרגיע את השרירים אחרי לילה על רחבת הריקודים באחד האתרים המפורסמים של פלאנגה.

העיר ורוצלב בפולין. צילום באדיבות Booking.com

פולין, "הנסיעה"

חברת להקת RAFAŁ, אשר יצגו את פולין בתחרות האירוויזיון השנה, קיוו לקחת את הצופים יחד איתם  ל"נסיעה" או טיול. אז אם גם אתם מתפתים להרכיב את משקפי השמש בבית ולהגיע ישר לפולין, למה לא לוודא שהנסיעה תהיה חלקה ככל האפשר? בין היעדים בפולין שזוכים להמלצות רבות הודות לתחבורה הציבורית הנוחה נמצאת העיר ורוצלב (Wroclaw). העיר הרביעית בגודלה בפולין, המשתרעת בין ערוצי נהר האודר, אשר ביניהם מחברים 130 גשרים, מה שמבטיח אפשרויות תחבורה חלקות ונעימות בזמן שיוצאים לגלות את העיר. מעבר לתחבורה הציבורית הנוחה במהלך השהות, מלון PURO Wrocław Stare Miasto מציע שירות הסעות לנמל התעופה, כדי שאפילו ההעברות מהשדה יהיו נוחות. המלון ממוקם במרכז העיר, והוא מושלם עבור אלה שמעוניינים לחקור את פסלוני הגמדים הקטנים של ורוצלב (krasnale) המפוזרים ברחובות העיר.

עקבו אחרי Booking.com ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook. לכל החדשות והמידע העדכני ביותר על Booking.com בישראל בקרו כאן.

Exit mobile version