Site icon IAS

רשת פתאל מקימה מתחם עבודה משותף באזור התעשיה ברעננה

מרחב עבודה משותף בחו"ל. רעננה על המפה. צילום Depositphotos

רשת המלונות הישראלית הבינלאומית פתאל, חתמה על עסקה להקמת מתחם עבודה משותף (Working Rooms) באזור התעשייה ברעננה. פתאל, אשר נכנסה לאחרונה לתחום חללי העבודה המשותפים, בחרה ברעננה להקמת מתחם עבודה ענק המתפרס על שטח של 4,000 מ"ר ומיועד לאכלוס של יזמים, עסקים קטנים, סטארטאפים ועוד.

זאת אחרי שרכשה לצורך זה שתי קומות בבניין אמות ביטוח בתל אביב, בצמוד למלון NYX שלה.

הרשת בחרה לפתוח את המתחם ברעננה, בין היתר, בשל מיקומה האסטרטגי, הביקוש הגבוה למשרדים בתחומה ונוכחות גדולה של חברות בינלאומיות אשר פועלת בה, כחלק מאסטרטגיית הרשת לחבור לחברות בינלאומיות על מנת לפתח את המיזם באירופה.

כמו כן, רעננה ממוקמת במקום הראשון בארץ מבחינת תפוסה וביקוש גבוה למשרדים בתחומה, הנגישות התחבורתית אליה גדולה, והיכרותה של הרשת עם פעילותה של מנהלת העסקים העירונית.

רון יריב ינהל הוביל את העיסקה.  צילום פלי הנמר

קונספט המשלב עבודה ואירוח

ראש העיר, חיים ברוידא, ברך את הרשת על בחירתה ברעננה: "אני בטוח כי השילוב בין אופי האוכלוסיה האיכותית בעיר לבין מתחם חדשני ברמה גבוהה, יביא להגברת שיתוף הפעולה והצלחה של שני הצדדים. החזון שלי הוא לעודד צמיחה של עסקים קטנים בעיר, לחזק את הכלכלה המקומית ולספק לה תשתיות ראויות. אני משוכנע שהמתחם החדשני יסייע לקידום העסקים בעיר".

כניסת פתאל לתחום מביאה קונספט חדש המשלב שני תחומים: Work & Hospitality  – המעניק לחללי העבודה ערך מוסף ושירותים מעולם המלונאות, כמו ארוחת בוקר ישראלית, שירותי קונסיירג', מועדון בריאות, בר משקאות ועוד. מהלך זה של רשת פתאל, הנחשבת למובילה עולמית בתחום המלונאות, הינו במטרה להפוך את הרשת לשחקן מרכזי גם בענף זה, מתוך אמונה שחללי העבודה המשותפים יחוללו מהפיכה וישנו את תחום המשרדים המסורתיים.

את העסקה הוביל רון יריב, מנכ"ל  Working ROOMS by Fattal, בסיוע רואי דינוביץ, ראש מנהלת העסקים ברעננה.

Exit mobile version