Site icon IAS

רשת מלונות פתאל אירחה משלחת של פצועי צה"ל במלון NYX מדריד

משלחת של חיילי צה"ל במשחק של אתלטיקו מדריד . צילום רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל אירחה בסופ"ש האחרון, (שישי עד שני 17-20.5) במלון NYX מדריד, משלחת של 17 חיילי צה"ל אשר נפצעו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' ובנוסף גם את מיה רגב, ששוחררה משבי החמאס שהגיעה עם אביה.

את המחווה יזם איש העסקים קובי סידי, מנכ"ל הפועל תל אביב לשעבר, אשר מקפיד לבקר את הפצועים בבי"ח תל השומר, מאז תחילת המלחמה, "החלטתי להזמין חיילי צה"ל הנמצאים בתהליך שיקום ארוך, להפוגה קצרה במשחק של אתלטיקו מדריד. כשאמרתי להם את זה הם התרגשו מאוד".

סידי אירח את המשלחת בבוקס הפרטי שלו באצטדיון וונדה מטרופוליטנו של אתלטיקו מדריד וההתרגשות היתה רבה. "הרבה אנשים טובים עזרו בדרך", מספר סידי, "דוד פתאל ושי רז (מנכ"ל פתאל אזור ספרד), שנרתמו מיד לבקשתי ותרמו על חשבונם אירוח מלא שכלל אפילו ארוחת שבת, עידן עופר ששותף בקבוצת אתלטיקו והנציג שלו, גדי גרין ששלחו לי צעיפים וכובעים של הקבוצה לחלק לכולם והזמינו את המשלחת לארוחה והקהילה היהודית".

שי רז, מנכ"ל מלונות פתאל אזור ספרד: "רשת מלונות פתאל נרתמה מיד למחווה המרגשת שיזם קובי סידי. הזכות והעונג לארח באהבה את חברי המשלחת להפוגה אופטימית בתהליך השיקום הארוך שהם עוברים כולה שלנו".

Exit mobile version