Site icon IAS

רשת מלונות פודים חדשה: WOM של קולקציית מלונות בראון

מלון WOM אלנבי בתל אביב. צילום מקס קובלסקי

WOM היא רשת מלונות פודים חדשה של קולקציית מלונות בראון המשלבת עיצוב מתקדם, טכנולוגיה חדשנית, נוחות מקסימלית ופרטיות של מלון והכל במחירים ידידותיים ונגישים.

WOM ALLENBY, המלון הראשון של הרשת נפתח בימים אלו (ינואר 2020) במרכז תל אביב, ברחוב אלנבי 21, ממש מתחת לבניין המגדלור בצומת הרחובות אלנבי-בן יהודה, והוא מציע חדרי פוד פרטיים וקומפקטיים בעיצוב מינימליסטי וחדשני ליחידים ולזוגות.

מלונות הפודים WOM מהונדסים לערכים של הנוסע העכשווי: דיגיטלי, אורבני, ממוקד מטרה, סקרן, כזה שבא לחוות את העיר במחירים שווים לכל נפש, אך לא מתפשר על נוחות, פרטיות ואיכות.

במרחק כמה צעדים מהחוף ומאטרקציות של העיר, WOM – Word Of Mouth (מהפה לאוזן), מבוסס על שיתוף דיגיטלי וחברתי: חללים ציבוריים שיתופיים, חיבור לקהילה המקומית ושיתוף חוויות עירוניות באמצעות אפליקציה יוצאת דופן שפותחה במיוחד עבור הרשת, ומאפשרת לאורחיו להיכנס לאווירה של תל אביב ולמצוא את הסודות הנסתרים שלה.

חדר ליחיד במלון WOM אלנבי. קטן אך מגניב. צילום מקס קובלסקי

חדרים ומתקני המלון

WOM אלנבי החדש מציע 48 פודים מעוצבים משלושה סוגים: סולו (יחיד), טווין (מיטות יחיד נפרדות) ודאבל (זוגי). בכל פוד שולחן, כיור, מזגן, מסך טלוויזיה ומערכת סאונד, מקום אחסון וכספת פרטית. כל 3-4 אורחים חולקים חדר אמבטיה ושירותים בקונספט חדש המבטיח חוויה רעננה ואסתטית.

דגש רב הושם על מיטות רחבות ידיים ונוחות. מיטות היחיד הן בגודל 90×200 ס"מ והמיטה הזוגית בגודל קינג סייז של 200×200 ס"מ. כלי המיטה צחורים מכותנה מצרית איכותית שהפכה לסימן ההיכר של מלונות בראון.

ה- WOM ממוקם מתחת למלון המגדלור החדש והאורחים מוזמנים להשתמש (בתשלום נוסף) במתקני המגדלור, כמו מסעדת ארוחת הבוקר בקומה החמישית ובר הרופטופ HAIKU SKYBAR הצופה אל תל אביב ממרומי הקומה ה-18.

כשטכנולוגיה פוגשת אקולוגיה

WOM מאתגר את תעשיית ההוסטלים ומלונות המיקרו על ידי יצירת היברידיות יוקרתית ודיגיטלית.  האורחים מבצעים את כל הפעילויות דרך האפליקציה ייחודית שפותחה במיוחד עבור הרשת: שירות עצמי של צ'ק-אין / צ'ק-אאוט, שליטה בכל שירותי הפוד (תאורה, מערכת סאונד, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה ותקשורת), שיתוף קבוצות צ'אט עם אורחים אחרים ועם צוות המלון ואפשרות להתעדכן על הפעילויות השונות שמציעים המלון והעיר.

אמנות בכל פינה במלון WOM אלנבי. צילום מקס קובלסקי

העיצוב החדשני של WOM דבק בערכי ליבת בר קיימא וכל חדר פוד פותח עם חומרים ידידותיים לסביבה ושיטות בנייה. הקירות בכל חדר כוללים חומרי בידוד תאית, יחד עם מחיצות ודלתות אטומות לרעש, המספקים הגנה תרמית מתקדמת ורמות אקוסטיות. כל חדר פוד אטום לרעש 45 דציבלים מרשימים, ומתאים לתקנות המלונאות הישראליות המחמירות. תוכנית התאורה כוללת אך ורק נורות חסכוניות באנרגיה LED A, והשימוש בפלסטיק ברחבי המלון נשמר למינימום.

אמנות

WOM אלנבי משתף פעולה עם אמנים ישראליים, ביניהם המאייר התל אביבי הבינלאומי המוערך אלון בראייר, שיצר במיוחד עבור המלון איורי ענק בשחור לבן המכניסים את העיר הגדולה לתוך החדרים הקטנים.

בצד החיצוני של המלון נמצאים חלונות ראווה ענקיים שיארחו תערוכות מתחלפות של מיטב האמנים המקומיים. בתערוכה הראשונה מוצגות עבודות התאורה היפות של האמן הישראלי, אוהד בנית.

בקרוב תושלם בנייתו של מלון WOM השני בבית הטקסטיל על טיילת תל אביב שטופת השמש, והוא יציע 220 פודים.

WOM הוא פרי פיתוחם של האחים האדריכלים והיזמים ליהי ודין גרסטנר בשיתוף עם קולקציית מלונות בראון בבעלותם של ניר ויצמן, ליאון אביגד וניצן פרי, הידועה בזכות מגוון מלונות הבוטיק המובילים בעיצובם בארץ ובעולם.

המחירים: מ-60$ ללילה ליחיד בסינגל פוד, ומ-90$ לזוג בטווין פוד או בקינג פוד.

Exit mobile version