ישרוטל משיקה את מותג המלונות הבינלאומיALUMA שיהווה אחות לרשת המלונות ישרוטל בישראל, בכך משלימה ישרוטל מהלך אסטרטגי משמעותי וארוך, במסגרתו היא מרחיבה את פעילותה אל מחוץ לגבולות ישראל ליוון ולאיטליה.
ALUMA משיקה את פעילותה עם פתיחת מלונות ביוון. הראשון בהם, מלון SKYLARK, יפתח במרץ 2024 באתונה וכחודש לאחר מכן יפתח גם מלון ANISE באתונה. לקראת סוף השנה צפוי להיפתח מלון נוסף באתונה ובהמשך ייפתח עוד מלון בסלוניקי. היקף ההשקעה בהשקת המלונות ביוון נאמד ב-70 מיליון יורו כשבמקביל פועלת ALUMA להעמקת פעילותה גם בארצות אירופה.
בהשקת ALUMA ישרוטל מרחיבה את החזון והגישה שלה ל'אירוח כדרך חיים' ברחבי העולם ותיישם את עקרונות וערכי האירוח אותם הטמיעה במלונותיה בישראל גם במלונות ALUMA, תוך מקסום הפוטנציאל של שווקים רווחיים בעולם ומינוף הניסיון והמקצועיות שלה בכל יעד. את פעילות ALUMA ביוון ינהל משה בן חיון, שבתפקידיו הקודמים ניהל את מרכז ההזמנות של ישרוטל ושימש מנכ״ל של מספר בתי מלון ברשת.
שגריר יוון בישראל, קיריאקוס לוקאקיס, מברך את רשת ישרוטל על הקמתה של הרשת החדשה והשקעתה בענף התיירות, המבטאת את הקשרים הטובים בין יוון לישראל. ועוד הוסיף השגריר במילים חמות: "מקווה ומייחל לשחרורם המיידי של החטופים, ושיגיע שלום ובטחון לכולם במהרה".
ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל: " ALUMA היא רשת מלונות בינלאומית שתהנה מהניסיון רב השנים והסטנדרטים הבלתי מתפשרים של רשת ישרוטל ותיתן מענה לתיירים בעולם עם היצע רחב של מלונות עירוניים ואתרי נופש בשילוב חוויות אירוח ייחודיות. כחברה אחות של ישרוטל, ALUMA מונעת על ידי הגישה שלנו לאירוח כדרך חיים. "
"התיירים הישראלים ובעיקר האורחים הנאמנים של ישרוטל שחוזרים אלינו שוב ושוב בשל חוויית האירוח ורמת השירות הגבוהה שלנו, ימצאו במלונות ALUMA את אותן איכויות עם תחושה של בית הרחק מהבית, בסטנדרטיים עולמיים של שלמות ומצוינות" מוסיף ליאור רביב.
בבחירת השם ALUMA (אלומה) למותג המלונות הבינלאומי החדש שלה, ביקשה ישרוטל לשקף את החמימות הישראלית ואת רוחה של הרשת, ערכיה, נכסיה וגישת האירוח שלה. בעברית משמעות השם היא קרן אור רחבה. בלועזית משמעות השם היא אור, ובנוסף השם קל להיגוי ובעל צליל בינלאומי ונעים.
הסיפור של ALUMA הוא סיפור של הכנסת אורחים ויצירתיות, חדשנות והשראה, אנשים ומקומות. מהלוקיישנים הנבחרים ועד לחוויות הנופש הייחודיות, מלונות הרשת יקבלו בחום את פניהם של תיירים מכל העולם וישאפו שאורחיהם תמיד ירגישו מוזמנים, מחייכים ועטופים.