Site icon IAS

רשת מלונות דן הודיעה: הוגש ערר נגד הרחבת מלון דן אכדיה

מלון דן אכדיה. יגדל ל-1,325 חדרים? צילום אורי אקרמן

הוועדה המקומית לתכנון ולבניה הרצליה ועיריית הרצליה הגישו למועצה הארצית לתכנון ולבניה (ועדת המישנה לעררים), ערר על ההחלטה להרחיב את מלון דן אכדיה על חוף הים של הרצליה. לטענתן, הוועדה לא בחנה את העומס התחבורתי שייצור המלון המורחב באופן סביר ולא כפי שקבע בית המשפט העליון בהחלטתו ומבקשות, כי המועצה הארצית תבטל את החלטת הוועדה המחוזית ותקטין את היקף התכנית.

מחברת מלונות דן נמסר לבורסה כי "החברה לומדת את הטענות העולות מן הערר".

זהו המשך להחלטת הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה מחוז תל אביב לדחות את כל ההתנגדויות שהוגשו כנגד התכנית להרחבת מלון דן אכדיה, ולאחר שבית המשפט העליון מתח ביקורת על החלטות קודמות של ועדת התכנון המחוזית ונקבע כי יש להשיב את התוכנית לדיון מחודש.

מדובר בתוכנית שהוצגה לראשונה בפני הוועדה המחוזית ביולי 2006. בחודש ספטמבר 2010 המליצה הוועדה המחוזית על הפקדת התוכנית וזו אושרה ביולי 2012 בתמיכת העירייה.

התוכנית המקודמת על ידי רשת מלונות דן שבבעלות משפחת פדרמן, כוללת תוספת של 1,325 חדרים למלון דן אכדיה, שבו כיום כ-200 חדרים בלבד, וכן שטחים לשימושים מסחריים, בהם מרכז כנסים, בתי עסק ומסעדות.

בניגוד לקודמתו יעל גרמן, מאז כניסתו לתפקיד של ראש עיריית הרצליה משה פדלון, הוא מציג עמדה נחרצת נגד בניית התוספת למלון שאמור להתנשא לגובה של 17 קומות, במסגרת שמירת איכות חייהם של התושבים.

Exit mobile version