Site icon IAS

רשת המלונות הבינלאומית Aluma מודיעה על פתיחתו של מלון באתונה

חדר במלון אניס מרשת מלונות אלומה, אתונה יוון. צילום ALUMA

רשת המלונות הבינלאומית Aluma, אחות לרשת המלונות ישרוטל בישראל, מודיעה על פתיחתו של מלון אניס שבמרכז העיר אתונה, יוון. אניס, בדירוג 4 כוכבים, הוא מלון ציורי וקסום הנמצא במיקום אידיאלי לאורך "דרך התבלינים" של אתונה, בסמוך לשכונת פסירי הססגונית ושוקקת החיים. האזור ידוע בזכות האוירה הייחודית והאותנטית, החנויות המיוחדות, אביזרי האומנות, חנויות העתיקות, התבלינים, קפה-בארים, ומלונות הבוטיק. זוהי פינה שקטה המשלבת סגנון וטעם, וגישה לחוויות הקולינריות המגוונות של העיר, לאומנות המקומית ולחיי הלילה השוקקים.

המלון מציע 63 חדרים, בהם 5 סוויטות ו-6 חדרי משפחה.  האירוח במלון הוא על בסיס לינה וארוחת בוקר.

החדרים במלון אניס: החדרים באניס מעניקים חוויה של שלווה ונינוחות, כל אחד מהם מעוצב בהשראת פלטת הצבעים והטקסטורות הרכות של הטבע, ומאובזר ברשת אלחוטית מהירה, כספת, מיני בר, מכונת אספרסו ומוצרי טיפוח לחופשה בנוחות מושלמת

 ATRIUM  אטריום: חדר קלאסי, 16 מ"ר, עם מרפסת, לאורח אחד או שניים, מעוצב בגווני אדמה וטקסטורות יפהפיים בהשראת הטבע, לצד מוצרי טיפוח בניחוח נפלא. בחדר אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה HD שטוחה, כספת, מזגן, מיני בר ומכונת קפה של נספרסו.

ATRIUM DELUXE אטריום דלקס: חדר מרווח וגדול ל-3 אורחים, מציע חוויה מפנקת , החדר מעוצב בגוונים וטקסטורות מרגיעים בהשראת הטבע. החדר מאובזר ברשת אלחוטית מהירה, כספת, מיני בר, מכונת אספרסו ומוצרי טיפוח לחופשה בנוחות מושלמת.

מתחם גג| בריכה| בר: מתחם הגג של מלון אניס משקיף על שכונת פסירי הססגונית, והוא מקום מושלם להירגע ולהרגיש כמו מקומיים. הבריכה והבר שבמתחם מוסיפים לחוויית הרוגע והשלווה עם קוקטיילים מדהימים, ואפשרות לארוחת צהרים או ארוחה קלה מול נוף מקסים.

מסעדה: המסעדה ממוקמת בחצר הפנימית המרכזית והמרווחת בין שני בנייני המלון, שם האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר מגוונת. תפריט המסעדה שואב את השראתו משפע הטעמים והניחוחות של פסירי ותבליניה, ומציע חוויות קולינריות מגוונות לכולם.

חדר כושר: חדר הכושר במלון אניס כולל מגוון מכשירי כושר לפעילות גופנית, להמרצה ושמירה על כושר.

לרגל הפתיחה ב-1.8.24, ועד לתאריך 30.9.24, מציעה רשת ALUMA מחירי הרצה הכוללים 20% הנחה ממחירון בודדים ו-15% לחברי 'מועדון חוג השמש' של ישרוטל (ההנחה כוללת בתוכה את 5% הנחה דרך האתר, ללא כפל מבצעים) ההנחות אינן תקפות להזמנת חדרים במבצעיnon refundable . ההנחות בתוקף  לשהיות במהלך חודשים אוגוסט-ספטמבר 2024, בהזמנת חדרים לשהיות בחודש אוגוסט במלון אניס.

מחיר לדוגמא: 7-8/8 לזוג בחדר אטריום, על בסיס לינה וארוחת בוקר: החל מ- 190 יורו לאחר הנחת הרצה והנחת אתר.

מחיר לדוגמא ל-3 בחדר אטריום דלקס, על בסיס לינה וארוחת בוקר: החל מ- 203 יורו ללילה, לאחר הנחת הרצה והנחת אתר.

Exit mobile version