Site icon IAS

רשת דן תציע הסעות חינם מתל אביב לאילת

מלון דן פנורמה מרשת דן באילת. העיר בהתמודדות בכמה חזיתות. צילום אורי אקרמן

עוד לפני סגירת שדה התעופה דב בתל אביב, אשר שימש נוסעים רבים לנסיעה לחופשה בעיר אילת, גרמה סגירתו של שדה התעופה בעיר עצמה והמעבר לנמל התעופה רמון לירידה ניכרת בתיירות של הישראלים לאילת.

בנסיון להתגבר על המכשול של ההגעה לעיר התיירות המרוחקת, תציע רשת מלונות דן ללקוחות אשר יזמינו חופשה באחד ממלונות הרשת בעיר, שירות הסעות מתל אביב לאילת בחינם. רשת דן כבר הציעה שאטלים בחינם משדה התעופה רמון למלונות באילת, ועתה תציע שירות דומה במהלך הקיץ הקרוב.

מלונות אילת. אילת חווה ירידה מתמשכת בלינות. צילום עירית רוזנבלום

מדובר בהסעות בימים ראשון וחמישי: נסיעת ההלוך תצא מחניית רידינג בתל אביב (שהיא ללא תשלום) בשעה 8:30 בבוקר, כשזמן הנסיעה הוא כ-4 וחצי שעות (כולל עצירה של חצי שעה בדימונה). נסיעת החזור תצא מאילת בשעה 15:00 כשהאוטובוס יאסוף את האורחים מבתי המלון.

מיזוג wifi חינם, שקעי USB ובקבוק מים בחינם

מסקרים מקדימים שביצעה הרשת בקרב לקוחותיה נמצא כי 74% מהנשאלים הביעו התלהבות משירות ההסעות לאילת וציינו כי יעשו בו שימוש בחופשה שלהם במהלך הקיץ  שירות ההסעות של מלונות דן מתל אביב לאילת יוצע בחינם ללקוחות אשר יזמינו עד סוף חודש יולי חופשה לחודשים יולי-אוגוסט למלונות הרשת באילת, על בסיס מקום פנוי

ההסעות יבוצעו באוטובוסים של חברת אגד היסעים ברמת תיירות גבוהה עם מיזוג אוויר, wifi חינם, שקעי USB, מסכים ולכל נוסע יחולק בקבוק מים מינרליים

ההסעות יחלו ביום ראשון ה-11/7/19 ויסתיימו ביום רביעי ה-31/8/19 כשנסיעת ההלוך באותו יום תצא ריקה מתל אביב ההרשמה להסעות תתבצע דרך מוקד ההזמנות של מלונות דן במספרי טלפון: 1-700-50-50-80 או *5450. האישור על בסיס מקום פנוי.

ישראייר ופתאל: טיסה במחיר 99 שקלים מחיפה לרמון ובחזרה

ואילו רשת מלונות פתאל וישראייר החליטו לשתף פעולה הן יוצאות בהטבה שתאפשר לכל מי שיזמין חופשה לאחד ממלונות פתאל במהלך חודש יולי ליהנות מטיסות במחיר של 99 שקל לכיוון מנמל התעופה בחיפה לאילת (רמון) ובחזרה.

בנוסף, במהלך סופי השבוע בחודש יולי, תספק פתאל לטסים באמצעות ישראייר הסעות חינם משדה התעופה ברמון לכל המלונות באילת ובחזרה, גם לאלו שיטוסו מנמל התעופה בן גוריון.

Exit mobile version