Site icon IAS

רווי רז מונתה למנכ"לית בתאגיד התיירות ומלון עין גדי

רווי רז, מנכ"לית בתאגיד התיירות ומלון עין גדי . צילום עופר חג׳יוב

רווי היא בעלת 25 שנות ניסיון בניהול, הקמה ותפעול בתפקידי יו"ר, מנכ"לית ומטה בכירים, בחברות מקומיות ובינלאומיות, תיירות אורבנית, ספא, כפרית בקיבוצים ומועצות מקומיות בתחומי: בתי מלון ואטרקציות, פנאי, ספורט וחדשנות. הגיעה לתחום התיירות והמלונאות מתוך אמונה שתחום זה הינו מנוע צמיחה כלכלי-חברתי משמעותי למדינה, ובדגש לפריפריה, יזמית וחזאית.

בנוסף לעבודתה במלון עין גדי היא ממשיכה להיות חברה בוועד המנהל של אגודת ידידים ארגון נכי צה"ל. חברה ב" רוח הישראלית" הסוכנות היהודית וחברת הנהלה "אלבום שקוף" מיזם חברתי.

רווי רז נמצאת בימים אלו באמצע מסלול לימודים במסלול לדוקטורט  אוניברסיטת בן גוריון ובאמתחתה האקדמית גם לימודי ממשל ודיפלומטיה וסיום תואר MA בהצטיינות במדיניות ציבורית ושיווק פוליטי במרכז הבינתחומי הרצליה

החזון התיירותי שלה לגבי עין גדי יוצא מנקודת הנחה שתחום תרבות הפנאי הוולנס והאיזוןבין גוף לנפש  כתרבות חיים תפס תאוצה בשניים האחרונות. אנשים יוצאים מספר פעמים לחופשות במהלך השנה.  היציאה לחופשה והחיפוש אחר תכנים חדשים לבילוי ובדגש על יציאה לטבע אוטנטי.

ולפיכך היא רואה איך שתחום הוולנס והאריכות ימים  הופכים את עין גדי ליעד ייחודי שאין כמותו בעל סגולות מרפא המשולב עם קהילה  של צוות עובדים ותושבי הקיבוץ  המארחים את   אורחי המלון .

"עין גדי הוא מקום פורץ דרך אוטנטי השומר על חדשנות בכל מה שקשור ליציאה לטבע המדברי המהפנט  בכל ימות השנה לעומת מתחרים הפועלים באופן עונתי בכך אנו בעצם מיצרים את המענה והעוצמה לנוכחות שלנו כמכתיבים את הנעשה באזורנו. עין גדי קיבוץ  שהוא נווה מדבר פורח בלב שמורת טבע וגן בוטני היחיד בעולם בו מתגוררים אנשים.  למרגלות נופי בראשית מרשימים של צוקי מדבר יהודה וקירבה גדולה לים המלח , מעיינות גופרית רפואיים, אוויר הים רווי ביונים של ברום ומגנזיום, לחץ חמצן חלקי גבוה ב-6%, ושמש"

Exit mobile version