Site icon IAS

קהילת 'ניר עם' נפרדת ממלון הרודס תל אביב ומהמנכ"לית רחלי אמסלם

קהילת קיבוץ 'ניר עם' מהעוטף, נפרדה ממלון הרודס תל אביב. צילום באדיבות רשת מלונות פתאל

באירוע מרגש עד דמעות, קהילת קיבוץ 'ניר עם' מהעוטף, נפרדה ממלון הרודס תל אביב מרשת מלונות פתאל, ששימש עבורם כבית מאז ה 8.10. את האירוע הפיקו חברי הקיבוץ לצוות המלון, שלדבריהם, "הפכו כבר מזמן להיות משפחה", וכאות תודה על התקופה המעניקה למנכ"לית המלון, רחלי אמסלם, מתנה מפתיעה ויקרת ערך.

מלון הרודס, הפך לביתם של חברי קהילת 'ניר עם' בעשרת החודשים האחרונים, ולאירוע הפרידה הוזמנו מנכ"לית המלון, רחלי אמסלם וכל חברי הצוות, חברי הקיבוץ ובנוסף, אורחים נוספים, ביניהם מנכ"לית רשת מלונות פתאל אביה מגן, מנכ"ל מלונות פתאל אזור תל אביב והרצליה, קובי הצואל, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ועוד.

שטיח אדום נפרס וחברי הצוות התבקשו לעבור דרכו לאירוע, כאשר כל חברי הקיבוץ מריעים להם במחיאות כפיים סוערות ומכריזים: "אנו שמחים ומתרגשים לקבל את האנשים שבזכותם קמנו כל בוקר עם חיוך", ומעניקים להם פרח, שי והרבה אהבה.

נציגת הקיבוץ חן פרחי כהן, נשאה דברים מרגשים: "304 ימים שהמלון היווה לנו עיר מקלט, באנו עם הראש באדמה ואנו יוצאים ממנו עם הראש מורם. עובדים יקרים, אנו רוצים להודות לכם מכל הלב על כך שמצאנו משפחה, על שתמכתם בנו, עודדתם אותנו והייתם בשבילינו כאן. בחיים לא נשכח אתכם, תמיד תהיו בלב שלנו".

בפנייה נרגשת למנכ"לית המלון, רחלי אמסלם, הוסיפה חן: "יש אחת עם תלתלים זהובים, שניצחה על הכול פה במלון וכבר מזמן הפכה להיות חלק מקיבוץ ניר עם או בלי ועדת קבלה. רחלי, את היית המלאך השומר שלנו כל החודשים האלה, נרתמת ועזרת בכל כך הרבה דברים, עם הילדים, באירועים ובחגים, חילקת מתנות, היית אוזן קשובה ובכל דבר רצית לעזור מעל ומעבר. עברנו יחד שבועות וחודשים ארוכים של מלחמה, של מצב לא שגרתי ותמיד ידעת להיות שם בשבילנו. החלטנו, מלפנים משורת הדין, להעניק לך רחלי,  חברות בקיבוץ ניר עם, ללא ועדת קבלה, ללא קלפי התקבלת!"

כמו כן, העניקו חברי קהילת 'ניר עם' שלט מיוחד המיועד לתלייה בכניסה של המלון, המביע את הערכתם, ועליו כתוב: "אורחים נכבדים, המלון בו בחרתם להתארח היה הבית שלנו למשך עשרה חודשים. לאחר אירועי ה 7 באוקטובר 2023 מלון זה קלט את מרבית תושבי קיבוץ ניר עם, מבוגרים וילדים. ההנהלה וצוות המלון קיבל אותנו בחיבוק חם ודאגו לכל צרכנו, הם הפכו למשפחה שלנו. תמיד נזכור את המלון שהיה לנו בית. אוהבים ומלאי הערכה, חברי קיבוץ ניר עם".

רחלי אמסלם, הודתה להם בהתרגשות ועם דמעות בעיניים: "תודה על נקודות של אור בתוך מציאות לא מוכרת ומאתגרת, תודה על מסע משותף, על חברות ומשפחה, תודה שהפכתם לחלק מאתנו ואפשרתם לנו להיות חלק מכם. תזכרו תמיד שאופטימיות מנצחת והבית הוא איפה שהלב נמצא".

* יצוין כי מדובר באירוע הפרידה, שכן חברי הקהילה יעזבו רק ב 15.8.

Exit mobile version