Site icon IAS

קבוצת המלונות Resorts & Hotels Thanos מתרחבת ביוון

Paradise Super Mykonos of Amyth - מלון בוטיק במיקונוס. צילום יח"צ

רשת המלונות עטורת הפרסים Resorts & Hotels Thanos, משיקה מלון בוטיק נוסף במיקונוס, יוון, תוך הצבת רף חדש וגבוה למימוש החלומות ולהפכם למציאות. המלון החדש Paradise Super Mykonos of Amyth במרחק לחישה מהחול הלבן, הים הכחול והדופק התוסס של חוף סופר פרדייז, מתהדר ב-50 חדרים וסוויטות, מרווחים ומוארים השוזרים בצורה חלקה את פלטת הצבעים הקיקלדית השקטה לצד סוויטות עם בריכות פרטיות.

המלון מציע אוכל שיקי ואווירה נינוחה ליד הבריכה, כל זאת על רקע האינסופי של הים האגאי הכחול. שילוב של יוקרה נינוחה בסגנון ים תיכוני מודרני, תוך חיבוק חם בסגנון האגדי של האירוח במיקונוס. חופשה בוטיקית, מעל החולות הלבנים והמים בגוון הטורקיז של חוף סופר פרדייז, בקסם קיקלדי, לאלה המחפשים נגיעה נוספת של יוקרה.

אודות מלונות קבוצת ט'אנוס

אוסף מלונות Amyth מהווים קטגוריה חדשה, במורשת האגדית של מלונות & Hotels Thanos Resorts. רשת מלונות טאנוס פעילה למעלה מ50- שנה, והינה חברה משפחתית. הרשת זכתה במספר רב של פרסים בגין האירוח ה אותנטי והחוויות המשמעותיות אותן היא מציעה לצד חזון עיצובי המכבד את המורשת והתרבות של סביבת המלונות. הרשת כוללת את מלונות -Anassa, Almyra ו-Annabell, לצד בוטיקי האופנה היוקרתיים Kult ומועדון החוף Club Beach Antasia. Hotels Amyth מבטאים פרק חדש בסיפור של Thanos כשהמותג התרחב למיקונוס, עם ההבטחה לא רק לעודד לבקר ביד הנחשק, אלא לחיות אותו.

בשנה שעברה נפתח המלון המעוצב Stefanos Agios Amyth – מלון הממוקם על גבעה בקצה הכפר הדייגים הקטן אגיוס סטפנוס. צופה על המפרץ הטורקיז האיקוני של העיר מיקונוס, ונמצא במרחק הליכה קצר מהמפרץ החולי של אגיוס סטפנוס, עם מימיו הצלולים, הטברנות ונופי האי דלוס.

Stefanos Agios Amyth הוא מקלט לנפש, בתוך סביבה טבעית עוצרת נשימה. אירוח בסגנון בוהו-יוקרתי לצד אותנטיות וחוויה עמוקה של אורח החיים של האי מיקונוס. אירוח ’ביתי‘ שמעודד חוויה עמוקה יותר של החיים במיקונוס בנקודת השיא הרגועה והשלווה שלה. עיצוב הפנים מרגיע בגווני אדמה, הקירות מחופים באבן מקומית לצד ריהוט עץ בעבודת יד ועיטורים טבעיים המכבדים
את הנוף עוצר הנשימה מסביב. במלון 17 חדרי סוויטות אלגנטיות החל מסוויטות גן יוקרתיות עם מרפסות פרטיות ועד לסוויטות מדהימות עם נוף לים ו בריכות פרטיות או ג'קוזי סילוני ונוף פנורמי לאוקיינוס. כל החדרים מציעים נהנתנות המסתתרת בסביבת גן עדן.

לפרטים נוספים

Paradise Super Mykonos of Amyth – מלון בוטיק במיקונוס. צילום יח"צ

על האי מיקונוס

מיקונוס הוא אחד מהשמות היותר נוצצים בסצנת האיים היוונית. האי מציע שילוב נפלא של נופים ים-תיכוניים, חופים, מלונות מעולים, אתרים ארכיאולוגיים ואווירה של מסיבה אינסופית. מדי קיץ ניתן למצוא ברשימת הנופשים באי, כמה מהסלבס הכי מפורסמים בעולם וכמובן המון תיירים ממדינות שונות.

למרות שמיקונוס הוא אי קטן למדי, שכל שטחו הוא כ 100- קמ"ר ומספר תושביו הקבועים הוא, בסך הכול, כ-10,000, הוא מציע לנופשים המגיעים אליו מגוון פעילויות כיפיות לחופשה. החל ממנוחה אינסופית בבריכות השחייה המסוגננות והחופים הציוריים, דרך טיפולי ספא מפנקים במיוחד ועד לחיי לילה עשירים ומסיבות חוף מושקעות. לצד כל אלה, ניתן ליהנות באי גם משפע של סוגי ספורט מים, שנורקלינג מסביב למפרצים הדרומיים, מסעדות רומנטיות, הפלגות שקיעה פרטיות לצד שיטוט ושופינג בסמטאות העתיקות וטיולי יום לאיים הסמוכים.

Exit mobile version