Site icon IAS

קבוצת ג'ומיירה תכפיל את תיק ההשקעות עד 2030

הנכס היוקרתי Jumeirah Marsa Al Arab בדובאי . צילום עוזי בכר

קבוצת ג'ומיירה (Jumeirah Group), חברה ממשלתית מדובאי המתמחה בבנייה וניהול של מלונות ואתרי נופש, הודיעה על כוונתה להכפיל את תוכנית ההשקעות שלה עד 2030. קבוצת Jumeirah מפעילה כיום 26 נכסים, הכוללים אתרי נופש בחוף הים, בתי מלון בערים ובתי מגורים ברחבי המזרח התיכון, אירופה ואסיה.

החברה ציינה כי בנוסף לאיחוד האמירויות היא גם תרחיב את נוכחותה באירופה תוך מינוף הבסיס החזק שלה בלונדון, קאפרי, מיורקה וז'נבה במטרה לרכוש נכסי יוקרה בערים גדולות אחרות, כמו גם לבחון הזדמנויות בארה"ב. הקבוצה גם תביט מזרחה לעבר השוק באסיה פסיפיק ותרחיב את הטווח הנוכחי שלה מעבר לנכסיה בסין, באלי והאיים המלדיביים.

השנה, קבוצת ג'ומיירה רכשה את מלון Le Richemond בז'נבה, השלימה את הרכישות בנכס היוקרתי Jumeirah Marsa Al Arab בדובאי הצמוד למלון בורג' אל ערב (כתבה על המלון), פתחה את מלון Jumeirah Makkah – הנכס הראשון של הקבוצה בערב הסעודית – ושיפצה את Dar Al Masyaf, Jumeirah Mina A’Salam ו- Malakiya Villas בדובאי.

מלון בורג' אל ערב היוקרתי. צילום יח"צ

קבוצת ג'ומיירה מתכננת בשנה הבאה לפתוח את Jumeirah Marsa Al Arab , Jumeirah The Red Sea בערב הסעודית ומלון  Le Richemond בג'נבה שעובר שיפוץ מלא.

קתרינה ג'יאנוקה (Katerina Giannouka), מנכ"לית קבוצת Jumeirah, אמרה: " 'משימת 2030' היא תוכנית אסטרטגית שנועדה לפתח את המותג Jumeirah מסיפור הצלחה אזורי למובילה עולמית באירוח אולטרה יוקרתי. היא מתמקדת בארבעה תחומי מפתח – התרחבות בינלאומית, פיתוח מותג ומוצר, מצוינות תפעולית ועסקים נלווים – במטרה כוללת להכפיל באופן בר-קיימא את גודל ההשקעות שלנו עד 2030".

Exit mobile version