Site icon IAS

"פוטסדאם לברלין זה בדיוק כמו ורסאי לפריז"

בריכת שחייה חיצונית במלון INSELHOTEL פוטסדאם . צילום אתר המלון

בריכת שחייה חיצונית במלון INSELHOTEL פוטסדאם . צילום אתר המלון

פוטסדאם בירת מדינת ברנדנבורג השוכנת על גדות נהר האפל, מרחק 30 דקות נסיעה מהבירה הגרמנית ברלין, ידועה כעיר מרשימה ביופייה ורבים סבורים כי ביקור בברלין הפופולרית על הישראלים ללא קפיצה אליה פירושו טיול לא מושלם.

פוטסדאם היא עיר של כנסיות יפות, מבצרים וארמונות מפוארים כמו סנסוסי והגנים המרהיבים שלו הכוללים מזרקות ופסלים. עיר של תרבות והיסטוריה בעלת למעלה מאלף שנה. "פוטסדאם לברלין זה בדיוק כמו ורסאי לפריז", עורך השוואה בורקהרד שולץ (Burkhard Scholz), בעליו של מלון Inselhotel בפוטסדאם גרמניה המבקר בארץ לשם קידום והצגת המלון בקרב סוכני נסיעות ומטיילים ישראלים. בשנת 2017 ביקרו במלון כ-40 אורחים ישראלים בלבד וכאמור מטרת הגעתו להגדיל את מספרם.

הרובע ההולנדי, לדברי האורח הוא שרידים להגירת קבוצות הולנדים בעלי מלאכה שהגיעו לאזור להשתקע ובנו להם מושבה טיפוסית וייחודית באזור. וועידת פוטסדאם ההיסטורית, זוכרים ? התקיימה בעיר בסיום מלחמת העולם השנייה בה נועדו ראשי המדינות המנצחות וניסחו שם את חוזה חלוקת גרמניה.

מלון באי חלומי המרוחק רק 30 דקות מברלין

Inselhotel הוא מלון 4 כוכבים הממוקם באי השלו Hermannswerder במרכזו של אגם פסטורלי Templin  שמו בפוטסדאם. נפתח ב-1996 ובבעלות בורקהרד שולץ (Burkhard Scholz). האי הקסום מחובר ליבשה באמצעות 2 גשרים. הגעה למקום ברכב, ממרכז ברלין אורכת כ-30 דקות. דרך מעניינת ולא שגרתית היא שיט נהרות מברלין עם אפשרות להמשיך משם עד המבורג ואפילו פראג.

במלון 88 חדרים זוגיים ברובם עם מרפסות, חדרי משפחה באמצעות דלת מקשרת וסוויטות בעלות קומה אחת או שתיים. כל החדרים פונים לאגם או לפארק ירוק ושופע.

אמבטיית חלב סוסות זוגית בספא הייחודי של מלון INSELHOTEL. צילום אתר המלון

מתחם הספא המפואר "Aqua Marin" מציע מגוון רחב של טיפולים וחלקם אף ייחודיים למקום. 2 בריכות במתחם: חיצונית ומקורה. הסאונה נמצאת על אי קטן המחובר למלון באמצעות גשר קטן וציורי. בגמר הטיפול ועל פי המסורת נהוג לקפוץ למי האגם הצלולים והקרים, סגולה לאריכות ימים. בנוסף לסאונה כל סוגי המסאג'ים עומדים לשירות המטופלים. מערת מלח מיוחדת מיועדת לטיפול בבעיות מערכת הנשימה. גולת הכותרת, טבילת שמנים וחלב סוסות המתבצעת באמבטיית עץ זוגית לריענון וחידוש העור.

מסעדת שף איטלקי "Seerestaurant"נמצאת במלון במתחם סגור או פתוח בתקופת הקיץ. שף המסעדה עבד בעבר במלון 5 כוכבים, אחד מהמפורסמים באיטליה ומגיש מנות מהמטבח הבינלאומי עם טוויסט ים תיכוני. שגריר ישראל בגרמניה נהג להתארח באופן קבוע במסעדה.

במקום גם מרכז כנסים המיועד ממספר קטן של 10 משתתפים ועד ל-350. המקום משמש גם לאירועים פרטיים או מוסדיים.

פעילויות ספורט מגוונות באזור, בעיקר ספורט מים ורכיבת אופניים. לילדים, פינת חי ליטוף והאכלה של חמורים, סוסי פוני ועיזים.

"בנוסף לכל היתרונות שמנינו, אדיבות צוות העובדים היא בעדיפות ראשונה ובראש מעייננו", מסכם האורח מגרמניה.

מסעדת שף איטלקי Seerestaurant נמצאת במלון INSELHOTEL. צילום אתר המלון

מחירי החדרים בעונה, שכבר החלה : חדר זוגי קומפורט עם מרפסת הכולל ארוחת בוקר עולה 150 יורו ללילה. סוויטה עולה בממוצע, 250 יורו לילה. אתר האינטרנט של המלון מציע גם מחירי חבילות של לינה, ארוחות וטיפולי ספא.

למידע נוסף פנו לאתר המלון

Exit mobile version