Site icon IAS

עוד זכיה למלון אינטרקונטיננטל דויד

מלון אינטרקונטיננטל דויד. זכיה שמינית כמלון הטוב ביותר בישראל. צילום יח"צ

לא היו הפתעות בזכיה של המלונות הישראליים בארגון, World Travel Awards, שבחר את המלונות המובילים בעולם – וגם בישראל בטקס חגיגי שהתקיים בעיר מדירה שבפורטוגל. הארגון בחר גם את חברות התעופה וענפי תיירות נוספים מצטיינים בשנת 2019.

בקטגוריית המלונות המובילים בישראל זכה מלון  אינטרקונטיננטל דוד תל אביב שזו לו זכייתו השמינית כמלון הטוב ביותר. כמו כן זכה פעמיים בתואר מלון העסקים המוביל ופעם כמלון הסוויטות הטוב ביותר.

עוד היו מועמדים בקטגוריה: מלון דוד ים המלח, הילטון תל אביב, קינג דיוויד ירושלים, רנסנס ת"א, סטאי ת"א, ווולדורף אסטוריה ירושלים.

בריכת מלון אמריקן קולוני. נבחר המלון הבוטיק הטוב בישראל. צילום מיקלה בורסטו

בקטגוריית מלונות הבוטיק זכה מלון אמריקן קולוני ירושלים. עוד היו מועמדים מלון אלמא מזכרון יעקב, בית בגליל מ אש פינה, מונטיפיורי ת"א ומלון האפנדי בעכו.

מנכ”ל המלון, גי לינדט, אמר בעקבות הזכיה: “אנו גאים מאוד על בחירת אמריקן קולוני למלון הבוטיק המצטיין לשנת 2019 בישראל ועל הבעת האמון וההערכה מצד הארגון. נציין כי זוהי זכייתנו השישית בתואר שנחשב כאוסקר של תעשיית התיירות בעולם. במלון נערכים לאחרונה שורה של שינויים, שיפוצים ושדרוגים על מנת להעצים את חווית האירוח במלוננו. המלון נושא דירוג הרשמי של חמישה כוכבים מטעם משרד התיירות וככזה אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה, האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו ולהנות מרמת האירוח, השירות והקולינריה שמעניק המלון”. לרגל הזכייה בתואר יוצא המלון במבצע מיוחד לקהל הישראלי: החל מ-  1299שקל ללילה לזוג, בחדר ״קומפורט״ כולל ארוחת בוקר. המחיר אינו תקף בסופ״ש ובחגים.

בקטגוריית מלונות העסקים זכה מלון קרלטון תל אביב.  לצידו היו מועמדים מלונות דן ת"א, אינטרקונטיננטל דוד ת"א, קינג דייוויד ירושלים, רנסנס ת"א ושרתון ת"א.

בקטגוריית מלון סוויטות זכה מלון ריץ קרלטון הרצליה. עוד היו מועמדים קינג דייוויד ירושלים, וסוויטה נשיאותית במלון דן אילת.

אייר קנדה. חברת התעופה המובילה בצפון אמריקה. צילום יח"צ

חברות התעופה הזוכות

פרסים ניתנו גם לחברות תעופה ובראשן חברת התעופה הטובה ביותר לחברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס; איירופלוט קטפה את תואר חברת התעופה עם מחלקת העסקים הטובה יותר וכן המותג המוביל; בתחום מחלקת העסקים זכתה סוויס השווייצית ובמחלקה ראשונה – בריטיש איירוויז. נמל התעופה המוביל הוא הנמל של ציריך שבשוויץ.

בצפון אמריקה, חברת התעופה הזוכה במקום הראשון היא אייר קנדה. המותג המוביל הוא דלתא, נמל התעופה הזוכה – אטלנטה ומלון נמל התעופה המוביל הוא הילטון JFK.

מי ששיחקה אותה לגמרי היא פורטוגל, שקטפה אין סוף פרסים. ביניהם: אתר הנופש "הכל כלול" הטוב באירופה – פסטנה פורטו סנטו בפורטוגל; יעד החוף המוביל – אזור האלגארב בפורטוגל; ריזורט החוף המוביל באירופה – מלון קוויטה די לאגו, פורטוגל; מלון הבוטיק המוביל באירופה – קוינטה דה בלה ויסטה, פורטוגל; מלון העסקים המוביל באירופה – Epic Sana בליסבון, פורטוגל; יעד ה"סיטי ברייק" המוביל באירופה – ליסבון, פורטוגל. לאלה נוספו גם לשכת התיירות העירונית המובילה באירופה ונמל הקרוזים המוביל – שניהם של ליסבון. וכן המלון המוביל בתחום העיצוב באירופה: מלון 1908 ליסבון, פורטוגל.

כל הזוכים באתר

Exit mobile version