Site icon IAS

סוף שבוע של wellness ומוסיקה על חוף ימה של הרצליה

מלון דן אכדיה הרצליה. צילום יח"צ

לאור ההצלחה הגדולה של פסטיבל הריטריט בדן קיסריה בשנה שעברה, דן אכדיה ריזורט מציע פסטיבל ריטריט בשיתוף מנטרה עם תרגולי יוגה, אקרו יוגה, מדיטציה ופילאטיס עם מיטב המדריכים בארץ, סדנאות, ארוחות מפנקות ומופע שקיעה של להקת פול טראנק, בין התאריכים: 29/6/23-1/7/23.

יום חמישי ה-29/6 ייפתח עם קבלת פנים חגיגית לאורחי הפסטיבל הכוללת נשנושים ומוסיקה. לאחר מכן כל אורחי הריזורט יוזמנו לסדנאות יוגה האשגטנגה ויוניאסה, תרגול פילאטיס ולאחר מכן פעילות אקסטטיק דאנס אוזניות בשקיעה. בערב אורחי הריזורט ייהנו מהרצאה מרתקת של חן רפסון הראל "מייצרים מציאות חדשה".

ביום שישי ה-30/6 בבוקר אורחי דן אכדיה ריזורט יוזמנו לסדנאות מיינדפולנס ויין יוגה ותרגול נשימות, יוגה ויניאסה, פילאטיס, אימון פוצ'יוולי/כדורעף בחוף, חתירת סאפ ויוגה סאפ, ריקודי חישוק דשא.

בצהריים לאורחים יוצעו סדנת נשימות מעגליות בשיטת Wim Hof לצד פעילות סאונד הילינג. לאחר מכן, כל אורחי הריזורט יוזמנו להופעה חיה של להקת פול טראנק שתימשך עד לשקיעה.

ביום שבת ה-1/7 בבוקר אורח דן אכדיה ריזורט יוזמנו לתרגול יוגה מתיחות, אימון HIT פונקציונאלי, מאסטר קלאס בר, חתירת סאפ ויוגה סאפ.

מחיר לחברי מועדון e-dan: עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר – 3965 ₪ והיא כוללת את כל התוכן המוצע במסגרת החבילה.

** חברי מועדון e-dan צוברים כסף בהזמנת חופשה, למימוש בכל זמן ובכל מלון של רשת מלונות דן.

Exit mobile version