Site icon IAS

נשיונל ג'אוגרפיק בחר בשני מלונות מבית פתאל לטובים ביותר

מלון 'דילי' לונדון. צילום באדיבות מלונות לאונרדו מבית פתאל

הבחירה בשני בתי המלון, שניהם מרשת מלונות לאונרדו מבית פתאל: מלון 'דה דילי' לונדון ודה מנור' אמסטרדם, על ידי המגזין הנחשב, נשיונל ג'אוגרפיק, נעשו במסגרת שתי כתבות שונות, האחת סוקרת את תשעת המלונות הטובים ביותר בלונדון והשנייה, את שבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם.

"אנו גאים מאוד שמלון The Dilly שלנו בלונדון הוכתר כאחד המלונות הטובים ביותר לביקור בלונדון, ומלון The Manor שרכשנו לאחרונה בהולנד, הוכתר כאחד משבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם", אמר רונן ניסנבאום, מנכ"ל לאונרדו מלונות בריטניה, אירלנד, בנלוקס, ספרד ופורטוגל, והוסיף, "אנו גאים מאוד בחברי הצוות שלנו ובמאמצים שהם משקיעים העולים מעל ומעבר לציפיות האורחים שלנו. אין ספק שעבודתם הבלתי נלאית תורמת להכרה ולהישגים המרשימים הללו."

מנימוקי המערכת- מלון 'דה דילי'(The Dilly)  מרשת מלונות לאונרדו מבית פתאל: "אולי זה קל למצוא רשימה של המלונות הטובים ביותר בלונדון, אבל למצוא את המלון האידיאלי שיתאים לסגנון הטיול או לתחומי העניין הספציפיים שלכם, זה כבר יותר קשה",  הסבירו במגזין הנחשב את בחירות המערכת, "תשעת המלונות אשר אנחנו בחרנו בלונדון ספוגים בפולקלור מקומי המשקף תחושת מקום וקהילה ייחודית. המלונות משמשים כשגרירים לשכונות השונות, המספקות לאורחים חוויות מרתקות ומזמינות לגלות את עיר הבירה של אנגליה בצורה המיטבית".

הבחירה הראשונה של מגזין נשיונל ג'אוגרפיק מתמקדת במלון The Dilly, שכאמור זכה בטייטל: המלון הטוב ביותר לאירוח משפחות וכך נימקו את הבחירה: "הבקרים במלון דילי מתחילים בבריכה מקורה באורך 12 מ', (אטרקציה נדירה מאוד במרכז לונדון). היא נפתחת ב 06:30 בבוקר, כך שילדים אוהבים לשחות בה עוד בטרם ארוחת הבוקר, ורק אחר כך להגיע ולנסות את מכונת הפנקייקים בבופה."

"תוך כדי העונג שמספקת שעת התה, בסגנון הלונדוני של המלון, הכוללת למשל, ביג בן משוקולד ממולא בגנאש פטל, תוכלו ליהנות מהנוף המשקיף על פיקדילי. כשתסיימו, בקשו מרשי, השוער האגדי של המלון, להצביע על כל מיקומי הצילום הטובים ביותר של 'הארי פוטר'",

ואיך אפשר בלי הלוקיישן המצוין של המלון, אודותיו מערכת המגזין קבעה: "המלון במרחק הליכה של פחות מ-10 דקות מחנות הצעצועים האמליס בת שבע הקומות או מ'סופרנובה' שם תוכלו לזלול המבורגרים מעולים וכמובן חמש דקות הליכה מכיכר פיקדילי שההתרגשות ממנו בלילה לעולם לא עוברת, אם אתה ילד או מבוגר".

מלון 'מנור' אמסטרדם באדיבות Flare Department

מנימוקי המערכת- מלון 'מנור' (The Manor) מרשת מלונות לאונרדו מבית פתאל: "בניסיון להילחם בעודף תיירות באמסטרדם, מועצת העיר אסרה לאחרונה על בניית מלונות חדשים (למעט אלה שכבר קיבלו היתר). למרות זאת, לאורחים יש עדיין מגוון רחב של אפשרויות מפתות, החל ממלונות מפוארים בעלי חמישה כוכבים ועד לשהות ביתית בשכונות מסורתיות. מספר נכסים אף חשפו שיפוצים אופנתיים לקראת חגיגות 750 שנה לאמסטרדם ב-2025. להלן שבעה מקומות הכי מומלצים לביקורכם הבא בהולנד".

הבחירה של מגזין נשיונל ג'אוגרפיק מתמקדת במלון The Manor, שכאמור זכה בטייטל: המלון הייחודי ביותר לאורחים המבקשים להרגיש כמו מקומיים. כך נימקה המערכת את הבחירה: "מלון Manor גורם לאורחיו להרגיש פחות כמו תיירים ויותר כמו חברים שבאו לביקור בעיר. המלון, השוכן במבנה שהיה בעבר בית חולים (כוכב הכדורגל ההולנדי יוהאן קרויף נולד שם), ממוקם בשכונת Oost הנעימה, במרחק הליכה קצר מגן החיות המלכותי ARTIS של אמסטרדם, מוזיאון Wereldmuseum ופארק Oosterpark הפורח, בו ממוקמת רכבת הרים שמשמשת להיט בקרב הקטנטנים. בשבתות, טיילו בשוק Dappermarkt הסמוך, המוכר תוצרת חקלאית, פרחים, ומטעמים הולנדיים. כדי להרגיש באמת כמו תושב אמסטרדם, קחו אופניים במלון וצאו לחקור את השכונה. בניגוד לצי האופניים הצבעוני להשכרה במקומות שונים, שמסגיר את העובדה שאתם תיירים, אופניים שתיקחו ב The Manor הם שחורים".

מלון לאונרדו The Dilly לונדון  (The Dilly) נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בלונדון. המוניטין המצוין שלו בנוי על שנים של מסורת בריטית, כשמורשת שלטונו של אדוארד המלך משתקפת בכל פינה. המלון, שנפתח בשנת 1908 בשם מלון פיקדילי, הפך במהרה לאחד המלונות היוקרתיים בבירה האנגלית, אשר מבטיח חופשה מלאת השראה וחוויות בלתי נשכחות בלונדון.

המלון שוכן במרכז לונדון, בכיכר פיקדילי המפורסמת, ורווי באווירה לונדונית היסטורית מרשימה ומיוחדת. הוא מעוצב בסגנון ארכיטקטוני אדוארדי מלוטש, מה שמשך אליו את בני האצולה והמלוכה, ונתן לו חסות מלכותית של המלך ג'ורג' החמישי. בשנת 2021, המלון מותג מחדש בשם "דילי", שם חדש לעידן חדש.

מלון  The Dilly לונדון מציע שפע אפשרויות קולינריות נהדרות, עם מסעדה הודית נפלאה ושעת תה אנגלית מסורתית וטעימה במיוחד במרפסת המלון היפה, המשקיפה על הכיכר. במלון תיהנו גם ממועדון בריאות המושקע עם בריכת שחייה מרעננת, חדר כושר חדשני עם ציוד מתקדם וצוות מאמנים מיומן, מגרש סקווש וסטודיו ריקוד, שיטעינו אתכם בחדש באנרגיה מלהיבה. לפינוק מושלם, אתם מוזמנים למגוון טיפולים ועיסויים בספא הפסטורלי של המלון, שיעטפו אתכם בתחושת התחדשות מרגיעה ומרעננת.

עם מיקום מושלם בלב פיקדילי, לא תצטרכו להרחיק מהמלון כדי לבקר באטרקציות ובמחוזות המרכזיים של לונדון ומרכז העיר השוקק שלה, המציעה אינסוף חוויות בלתי נשכחות: מסע שופינג ברחוב אוקספורד ההומה, שפע גלריות אמנות ידועות בעולם, כמו הגלריה הלאומית הייחודית, וכמובן – ביום חמים ושמשי, בילוי באחד מהפארקים הרבים של העיר, התעלות המפורסמות של לונדון, וארמון בקינגהאם, הנמצא במרחק הליכה קצרה מהמלון.

עוד תיהנו מקרבתו של המלון לווסט אנד, שם מחכות לכם מדי ערב הכינו הפקות תיאטרון מעלותו ומחזות הזמר הטובים ביותר בעיר. לאחר שפע החוויות הנפלאות שתחוו בכיכר השוקקת, לא יהיה מפנק יותר מאשר להתרווח בנחת בחדר האירוח המעוצב והנעים שמחכה לכם במלון, כשכולם יחד יספקו לכם חופשה בלונדון מלאת ריגושים בלתי נשכחים.

מלון Manor Amsterdam ממוקם במבנה היסטורי ייחודי במזרח אמסטרדם, ששימש בעבר כבית חולים ובשנת 2011 שופץ והפך למלון אופנתי עם חדרים מפוארים ומרחבים יפהפיים לאירועים שונים.

המלון ממוקם בנקודה מרכזית ונגישה למבחר דרכי תחבורה (רכב, תחבורה ציבורית, רכבת חשמלית, אוטובוס או אופניים) באמצעותם תגיעו למרכז העיר, תוך 7 דקות בממוצע. במרחק הליכה קצר מהמלון תוכלו למצוא את פארקOosterpark , שוק Dapper וגן החיותARTIS . בקבלה של המלון תוכלו לשכור אופניים כדי לחקור את השכונה ואת כל המוזיאונים הסמוכים, כמו Hermitage Amsterdam , מוזיאון המדע NEMO והמוזיאון הטרופי .Tropenmuseum

פתאל על קצה המזלג:

קבוצת מלונות פתאל, הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1998 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים.

רשת מלונות פתאל מונה כ 300 בתי מלון, מעל ל 51,000 חדרים, ביותר מ 120 יעדים בישראל, אירופה ואגן הים התיכון והיא פועלת תחת המותגים: LEONARDO ,U , HERODS , NYX ,Limited Edition 

בישראל, רשת פתאל היא רשת המלונות המובילה והגדולה ומונה כ 63 בתי מלון (מתוכם 41 פעילים ו 22 מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל מצפון ועד דרום הארץ.

באירופה, רשת מלונות פתאל/לאונרדו היא הרשת הישראלית הגדולה ביותר וברשותה כ 230 מלונות נוספים (כולל מלונות בהקמה) , הפרוסים ברחבי אירופה ואגן הים התיכון ב- 21 מדינות ביניהן, גרמניה, צרפת, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס, אירלנד וצפון אירלנד), ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה, אוסטריה ורומניה.

Exit mobile version