Site icon IAS

נפתח מלון בוטיק PLAY לבונטין בהשקעה של כ- 40 מיליון שקלים

מבט על הכניסה למלון PLAY לבונטין. צילום מקס קובלסקי

אורחי מלון הבוטיק PLAY לבונטין בתל אביב, ייהנו מחוויה קולינרית יוצאת דופן. קבוצת ישראל קנדה מלונות חתמה על שותפות אסטרטגית עם השף איל שני המעוטר בכוכב מישלן במסעדתו "שמונה" בניו יורק והוא יהיה אחראי על הקולינריה בכל שטחי המלון.

מלון הבוטיק PLAY  לבונטין שוכן בסוהו של תל אביב והוא מיועד למבוגרים בלבד. בעברו היה בנין משרדים שהוסב למלון על ידי האדריכלית אלונה אליאסי שעיצבה בהשקעה של כ-40 מיליון שקלים את 34 החדרים והסוויטות שבו כחדרי וינטג' מפנקים בעיצוב פריזאי. בקומת הכניסה ממוקמת המסעדה של איל שני ובקומה מתחתיה ספא הכולל חדרי טיפולים ייחודים ומועדון בר.

לרגל הפתיחה מחירים מיוחדים החל מ- 1,000 שקלים לזוג ללילה כולל א. בוקר באמצע השבוע ובסוף שבוע החל מ- 1,100 שקלים לזוג כולל ארוחת בוקר עשירה במסעדה החדשה של השף איל שני שתפתח ב- 1.8 לאורחי המלון. בנוסף ניתן להזמין חבילת תוכן הכוללת לינה א. בוקר וממגוון ההופעות וההצגות בתל אביב החל מ- 1,300 שקלים לזוג.

השמות שנבחרו למסעדה "גילה וננסי" הן על שם האושיות גילה גולדשטיין וננסי שניידר, הטראנסיות מהראשונות בישראל שחרטו על דגלן את נושאי הקהילה ונלחמו עליהן עד יומן האחרון. משמעות ליטראלית – גילה זה שמחה וננסי בוי סלנג לגיי. המסעדה תהיה זמינה לאורחי המלון וכן לאורחים מבחוץ שייהנו מהתפריט הייחודי של איל שני.

את האופי של גילה וננסי  מבית היוצר של איל שני ו- PAG אפשר יהיה להרגיש לא רק בחלל המסעדה אלא בכל המלון, החל מהתפריט וקוקטיילים מיוחדים שניתן יהיה להזמין לחדרים.

אורחי המלון ייהנו ממוזיקה ייחודית שתתנגן במסדרונות, ואחת לחודש יערכו תערוכות ואירועים מיוחדים שרק אורחי המלון יחשפו אליהם. בהמשך השנה האורחים ייהנו מבריכה על גג המלון, אולם קולנוע פרטי לאורחי המלון בלבד וחדר כנסים.

חדר טרסה במלון PLAY לבונטין. צילום מקס קובלסקי

ראובן אלקס מנכ"ל קבוצת ישראל קנדה מלונות מסר: "מלון PLAY לבונטין החדש שפתחנו בלב ליבה של תל אביב הוא חלק ממלונות הבוטיק האורבנים של הרשת הפונות לקהל הצעיר ברוחו. אני משוכנע כי החיבור לקבוצת איל שני יוביל לחיבורים איכותיים גם בהמשך ואין לי ספק כי המלון על עיצובו הייחודי והקולינריה המשובחת שבו יהיה הצלחה אדירה ויהווה אבן שואבת בלב הסוהו של תל אביב".

השף איל שני, "איך נוצרת עיר סוערת שוב ושוב? צעירים רעבים מורדים בהוריהם שכבר נרדמו בה. יש בהם חלומות גדולים, אמביציה בוערת, אמונה שאפשר לשנות את העולם ולעשות ממנו מקום טוב יותר. לרוב הם נדחקים אז לשוליים, למחתרת, למרתפי העיר החשוכים לסודות הלילה ושם הם יוצרים סביבות חיים הנותנות לכל אדם לנשום ולשאת בגאווה את מי שבחר להיות בעולם. פאג ואיל שני הבינו אולי בפעם הראשונה בעולם שמגיע לאנשים המופלאים והססגוניים האלה הרבה יותר מאשר שולי העיר ופתחו את גילה, מקום שמפאר את השונה ונותן לו במה מרכזית שספוגה באוכל מרעיד לב שחוגג את החופש והתקווה בימים כל כך חשוכים".

לרשת ישראל קנדה 15 מלונות,  בתי מלון הפרושים בישראל ומעבר לים. מלון גלי כנרת, מלון לייקהאוס, כפר הנופש נופי גונן ,חוות הנופש ורד הגליל, מלון ווסט תל אביב, מלון ווסט אשדוד, ENJOY ים המלח, מלון שלום ירושלים.

המלון החדש PLAY לבונטין הוא חלק ממותג PLAY  של הרשת תחתיו מאוגדים עוד שישה מלונות נוספים שכל אחד מהם מספק חווית נופש אורבנית: PLAY מידטאון, PLAY סי פורט, PLAY אילת, מעבר לים: PLAY תיאטרו באתונה, PLAY פסירי באתונה, PLAY בפארוס.

Exit mobile version