Site icon IAS

מתחם דירות הנופש והסוויטות אלמוגים, אילת: הפוגה והתרגעות

הבניין המרכזי של מתחם הנופש אלמוגים אילת ובריכת השחייה המחוממת. צילום שוש להב

אנו נמצאים בעיצומה של אחת התקופות הקשות שידענו, הן כאנשים פרטיים והן כאזרחי המדינה המוכה והנהדרת שלנו. "המצב" משפיע על מצב הרוח שלנו, ולתחושתי, זה הזמן המומלץ לצאת לחופשת התאווררות, התרגעות, כייף. לקחת פסק זמן והפוגה קלה מהמציאות, וכן, מותר להנות גם בימי מלחמה, ורצוי לתת לנפש לחזור לעצמה ולהרגיש שוב נורמליים. אני עשיתי זאת במתחם דירות הנופש והסוויטות אלמוגים, באילת.

אילת היא עיר הבירה של עונת החורף, אז כדאי להגיע לכאן דווקא עתה, כאשר מזג האויר במיטבו, השמש חמימה ונעימה, שמיים תכולים, ההרים אדומים והים כחול. נכון שבכל עונה שתבחרו, אילת היא בחירה מושלמת לחופשה משפחתית. באביב, בקיץ ובסתיו – החופים יפהפיים, ויש בה שפע של אטרקציות לטיול ובילוי. אבל בחורף, זה הכי הכי… קל וחומר שבתקופה מתוחה כזו, כאשר יציאה לחו"ל אינה מומלצת וחופשה כחול-לבן היא פיתרון מצויין. היה תייר בארצך!

וכיוון שהחלטנו על אילת, נותר לבחור היכן להתארח. מנסיוני, כשרוצים ליהנות מחופשה באווירה מיוחדת ומשוחררת, עם הרבה ספייס ועלות שלא תקרע את הכיס, כדאי להתארח במתחם דירות נופש אלמוגים אילת: המתחם כולו משתרע על שטח ענק, שילוב של מרחב ופרטיות, דירות הנופש כאן גדולות, מרווחות ומאובזרות בכל מה שצריך לחוויית נופש נפלאה, ולתקופת אירוח ארוכה. אפשר כמובן להגיע לימים ספורים, אך המקום תפור לאירוח ארוך, שבוע, שבועות ואף חודשים. יש כאן כל מה שצריך.

חלק מהבניינים במתחם הנופש המרווח של דירות וסוויטות אלמוגים אילת. צילום שוש להב

מתחם הנופש אלמוגים אילת

 מתחם דירות הנופש ממוקם במרכז העניינים, מרחק של חמש דקות נסיעה מהטיילת והים, עם שילוב נהדר של מרחב ופרטיות, מגוון שירותים ומתקנים צמודים, ומחיר אטרקטיבי במיוחד. כל הדירות מעוצבות בקפידה רבה ותמצאו בהן את כל שנזדקק לו בחופשה: מטבחים מאובזרים במכשירי חשמל וכלי אוכל, חדרי שינה עם מיטות מאד נוחות, מסכי טלוויזיה עם חבילת ערוצים של Yes , אינטרנט Wi-Fi חופשי, חדרי רחצה מרווחים, והתאמה מלאה לכל הרכב – זוגי, משפחתי או קבוצתי.

מבחר דירות הנופש והסוויטות אלמוגים מתאים לכולם:

כל הדירות והסוויטות במתחם מעוצבות בקפידה רבה ותמצאו בהן כל מה שצריך לחופשה שלכם:

סטודיו – זוג + ילד

סטודיו קומותיים – זוג + 2 ילדים

גלריה – זוג + 3 ילדים

דירת 2 חדרים בסיסית – 2 זוגות + 2 ילדים

הדירה הנדירה – זוג + 2

הצימר הרומנטי – זוג

פנטהאוזים – 2 זוגות + 2 ילדים

הדירה הנדירה שלי, הסלון הפונה למרפסת הגן. צילום שוש להב

הדירה הנדירה שלי:

אני התארחתי ב'דירה הנדירה', שם מעורר סקרנות, שהתברר לי, לשמחתי, שהיתה ראויה לשמה. הדירה הנדירה היא דירת גן בת שני חדרים, עם גינה צמודה ויציאה פרטית לבריכה. הדירה בגודל 45 מ”ר, מתאימה למשפחה בת חמש נפשות, ממוקמת במרחק צעדים ספורים ממסעדת מתתיהו, וכוללת חבילת אבזור וריהוט עשירה במיוחד:

חדר שינה עם מיטה זוגית הניתנת לחלוקה ל-2 מיטות יחיד נפרדות, וסלון עם ספה הנפתחת למיטה עם אופציה להוספת מיטה חמישית. עוד בדירה: מיזוג אוויר, חדר רחצה הכולל מקלחון, מסך טלוויזיה בסלון ומסך טלוויזיה נוסף בחדר השינה עם חבילת ערוצים של Yes, אינטרנט אלחוטי, ערכת קפה ותה, כספת, פינת אוכל, ומטבח הכולל מקרר, קומקום, מיקרוגל, כירה חשמלית, כלי בישול וכלי אוכל. דירה שהיא החלום הרטוב של כל מתנחלת…

הכניסה לבניין המרכזי ולמסעדת מתיתיהו. צילום שוש להב

מה עוד מצאתי במתחם דירות נופש אלמוגים אילת

מסעדת מתתיהו – אוכל. שתיה. חופש. כדאי ליהנות במסעדה הצמודה ללובי ולבריכה, מארוחה טובה באווירה מעולה, עם ארוחת בוקר טעימה, הכוללת סלטים, גבינות, ביצים, לחמניות פריכות ושתייה חמה. לצהריים או בין לבין, תוכלו להזמין המבורגר בריוש, ג’בטה ושניצל, פיצה נפוליטנה ועוד. שימו לב, בימי המלחמה גם התפריט וגם שעות פתיחת המסעדה משתנים. בר מתתיהו – פינוק מרענן על שפת הבריכה, קחו רגע מנוחה מהשחייה או מחדר הכושר, ובואו להתרענן עם משהו טעים בבר מתתיהו הממוקם על שפת הבריכה. בתפריט תמצאו קוקטיילים, משקאות, וארוחות מגוונות ומקוריות. ומי שאינו רוצה לאכול במסעדה, יכול לרכוש מצרכים במינימרקט הצמוד, עם מוצרים טריים יום-יום.

במתחם נמצאת בריכת שחייה מאד נעימה. כיף לפתוח את הבוקר עם שחייה מרעננת או לתפוס שיזוף על שפת הבריכה. בריכת השחייה של המתחם מחוממת בכל ימות השנה ומציעה אווירה שקטה ומרגיעה, עם כסאות נוח מוצלים, מיטות שיזוף ומגבות. ואם כבר ספורט, אז יש גם חדר כושר מצויד היטב במתקנים טובים, כמו מסלולי ריצה עם נוף לבריכה, משקולות במבחר עומסים, אופניים ועוד. אורחי דירות הנופש נהנים מכניסה ללא עלות נוספת.

חדר כביסה – למי יש כוח להתחיל לעשות כביסות כשחוזרים מחופשה? בחדר הכביסה בבניין הלובי של המתחם, תמצאו מכונות כביסה גדולות ומייבשי כביסה לשימוש עצמי, כך תחזרו הביתה עם בגדים נקיים. השירות בתשלום והוא מאד פרקטי. חניה חופשית​ – אורחי מתחם דירות הנופש אלמוגים אילת, נהנים מחניה חופשית ללא תשלום (על בסיס מקום פנוי). מספר הרכב שלכם יוזן במערכת לאחר הזמנת החופשה, ושער החניון ייפתח אוטומטית בכל כניסה ויציאה במהלך החופשה. מאד נוח.

דירת סטודיו קומותיים במתחם הנופש אלמוגים. צילום באדיבות מתחם הנופש אלמוגים אילת

 הצוות (מאד חשוב) – כשתכירו את צוות העובדים המקצועי והחביב, תרגישו מהו מתחם דירות באווירה משפחתית אמיתית. כאן זמינים עבורנו 24/7, אישית, טלפונית וגם בהודעת ווטצאפ. מאד מורגש שלצוות איכפת מהאורחים ויעשה כל שצריך כדי שחווית האורח בדירות נופש אלמוגים תהיה מושלמת.

מחירים אטרקטיביים: הבשורה של מתחם דירות הנופש וסוויטות אלמוגים, היא גם המחיר. בעלות השווה לכל כיס אתם יכולים לנפוש באילת בכל עונה בשנה. המחירון משתנה מיום ליום, ותלויים בתפוסה ובתקופה. היכנסו לאתר ותבדקו.

וגם מבצעים: באלמוגים מפתיעים מידי פעם במבצעים מפתים, בנוסף למחיר שהוא בבסיס סביר והוגן. הנה לדוגמא, בחג החנוכה המתחיל בסוף השבוע הזה, המבצע הינו 50 אחוזי הנחה והילדים חינם. תיכנסו לאתר והיו ערניים להצעות.

הלובי הנעים הצמוד לקבלה של מתחם הנופש. צילום שוש להב

צל"ש: אירוח ללא תשלום בעת מלחמה ותמיכה במפונים

 אולי אין צדיקים בסדום, אבל אחד כזה מצאתי באילת, בדירות נופש אלמוגים. דירות נופש אלמוגים אילת אירחו ללא תשלום, כ 150 מפונים מעוטף עזה שלא קיבלו סיוע מהמדינה. זאת לאחר שמנכ"ל דירות נופש אלמוגים, סלע קולקר, העלה פוסט בשבת, עם פריצת המלחמה, והציע למפונים להתארח ללא תשלום במלון באילת. תוך שעה הטלפון שלו קרס מפניות.

בעקבות כך, וכאשר התבררה המצוקה הקשה, הכשירו, בעלות של מאות אלפי שקלים, 40 דירות כדי שיותאמו לאירוח מרוהט ומלא למשפחות העוטף. באופן מידי נפתח קו חם ופורסם בקבוצות ובקהילות מידע על היוזמה ובעקבות כך, התקבלו עשרות פניות לעזרה של מפונים מעוטף עזה, שנותבו לאירוח ללא עלות במלון.

תושבי יישובים בעוטף עזה שלא קיבלו סיוע המדינה, ביניהם מאשקלון, נתיבות, ואופקים, הגיעו לאילת והתארחו בדירות נופש אלמוגים ללא תשלום. המפונים קיבלו את כל שירותי המלון והשתמשו בכל המתקנים במלון, כולל הבריכה, חדר הכושר, המסעדה והמרכולית. במלון יצרו קשר עם מתנדבים מהאזור, המומחים בסיוע נפשי והם העניקו למפונים סיוע נפשי וייעוץ, תמורת מגוריהם במלון.

תצפית נוף מקומה 8 (הגג) אל פארק הצפרות והעיר עקבה בירדן. צילום שוש להב

המפונים זכו להשתתף גם בשלל פעילויות ואטרקציות שהמלון דאג להביא לאתר, כגון הר טיפוס, סדנאות איפור וחוגי מציאות מדומה וגם משחקייה.

לבקשת המלון, נרתמו גם פארק הצפרות אילת והגן הבוטני אילת, למתן סיורים ללא עלות למפונים.

המלצה אישית: קחו לכם פסק זמן מהמצב ומהמתחים בתקופה זו, תגיעו להתארח במתחם דירות נופש אלמוגים אילת לתקופה ארוכה ככל שיתאפשר לכם, ובין הפעילויות שהמתחם מציע, אל תחמיצו את שני אתרי התיירות הקסומים שמתאימים לבני כל הגילים: פארק הצפרות אילת והגן הבוטני, הנמצאים במרחק קצר ממתחם הנופש אלמוגים וסמוכים זה לזה. נייחל לימים טובים.

דירות נופש אלמוגים

רחוב ההשכלה, אילת

הזמנות בווטסאפ: 054-2314994

מתחם הדירות הנופש: 079-5555578

דוא”ל:  DirotNofesh@almogim.co.il

לכל המידע הכנסו לאתר: לחצו כאן

Exit mobile version