Site icon IAS

מלכים, נשיאים ושרים יבקרו בירושלים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ

מלון המלך דוד ירושלים. צילום יורם אשהיים

רכבת אווירית צפויה להגיע למלון המלך דוד ירושלים לקראת ציון יום השנה ה-75 לשחרור אושוויץ: המלון יארח את מלך ספרד פליפה השישי, מלך הולנד וילם-אלכסנדר, מלך בלגיה פיליפ, יורש העצר הבריטי הנסיך מוויילס צ'ארלס, יורש העצר של נורבגיה הנסיך הוקון מגנוס, נשיא צרפת עמנואל מקרון ונשיא גרמניה פרנק וולטר-שטיינמייר במהלך ביקורם בישראל.

בנוסף, יארח המלון גם את נשיא איטליה סרג'יו מאטרלה, נשיא בולגריה רומן ראדב, נשיאת קרואטיה קולינדה גרבר-קיטרוביץ', שר החוץ של צרפת ז'אן-איב לה דריאן, שר החוץ של ספרד אלפונסו דאסטיס, שר החוץ של בלגיה דידייה ריינדרס והמושל הכללי של אוסטרליה, דייוויד הארלי.

המלון, על כל 233 הסוויטות והחדרים שלו, נערך לקראת ביקורם של מנהיגים וראשי מדינות מרחבי העולם שיגיעו לישראל להשתתף בפורום השואה הבינלאומי לציון 75 שנה לשחרור מחנה אושוויץ בחסות נשיא המדינה, ראובן ריבלין ויהפוך למבצר ממוגן בין ה-20-24/1/20.

אושוויץ-בירקנאו היה מחנה ההשמדה הגדול ביותר, ובו נרצחו מעל 1,100,000 יהודים. אושוויץ-בירקנאו היה גם מחנה עבודה וגם מרכז לרצח מהיר של יהודים על ידי גז ציקלון בי. הוא היה מצויד במספר מתקני השמדה ומשרפות.

הסלון בסוויטה נשיאותית במלון המלך דוד ירושלים. נוף חד פעמי. צילום אורי אקרמ

מלון "המלך דוד" ערוך לביקורים חשובים ומורכבים מסוג זה ובין האורחים רמי הדרג שביקרו במלון נמנים רבים ובהם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הנשיאים לשעבר ברק אובמה (בביקורו כנשיא וכסנטור), גורג' וו.בוש, ג'ורג' בוש האב, ביל קלינטון, רעייתו מזכירת המדינה הילארי קלינטון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, חוסיין מלך ירדן, אנואר סאדאת נשיא מצרים, הנסיך צ'ארלס יורש העצר הבריטי, נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, יורש העצר הספרדי הנסיך פליפה, הזמרת ברברה סטרייסנד, הזמר בונו מ-U2, מרתה סטיוארט, שחקן הקולנוע הבריטי רוג'ר מור ועוד רבים.

מלון המלך דוד נבחר דרך קבע על ידי מגזין Travel & Leisure לרשימת 500 בתי המלון הטובים בעולם. המלך דוד, המלון המוביל מישראל ברשימה המכובדת, נכלל ברשימת עשרת המלונות המובילים באפריקה והמזרח התיכון במשך 15 שנה ברציפות על ידי המגזין.

בנוסף, מלון המלך דוד ירושלים נבחר על ידי הארגון היוקרתי The Leading hotels of the world בין עשרת בתי המלון הטובים ביותר במזרח התיכון ובאפריקה לשנת 2019.

"מצעד החיים" של בני נוער ישראלים באושוויץ, פולין. לא שוכחים. צילום Depositphotos
Exit mobile version