Site icon IAS

מליה החלה לראשונה למכור כרטיסי מתנה באמזון

מלון מליה מגדל אייפל בפריז. לקנות לינה באמזון. צילום Melia

רשת המלונות מליה –  Melia Hotels International –  נהפכה לחברת המלונאות הראשונה והיחידה המוכרת את שירותיה באמצעות אמזון (Amazon).

הקבוצה מוכרת חבילות נופש וחוויות תיירותיות באמצעות אתר המסחר האלקטרוני על ידי הצעת שני סוגים של כרטיסי מתנה Meliarewards – אחד בשווי 35,000 נקודות והשני בשווי 55,000 נקודות.

כרטיסי המתנה יהיו זמינים למכירה בבריטניה, ספרד, צרפת, איטליה וגרמניה. במהלך יום שישי השחור של אמזון הם נמכרו בהנחה של .40% . אמזון דיווחה לא מכבר כי מכירותיה בבלק פריידי השנה עלו על כל מה שידעה בעבר.

בכרטיסי המתנה אפשר להשתמש עבור לינה בכל המלונות של Melia, ובשירותים אחרים המוצעים על ידי הקבוצה ושותפיה וכוללות חברות תעופה, חברות להשכרת רכב, פנאי, קמעונאות ושירותים פיננסיים, בין היתר.

חברי מועדון הנאמנות Meliareward גם יוכלו להחליף נקודות שצברו כנגד שוברי מתנה באמזון

רשת מלונות מליה נוסדה בשנת 1956 בפאלמה דה מיורקה, בספרד. היא אחת מחברות המלונאות הגדולות בעולם ומהווה את רשת המלונות הגדולה ביותר בספרד הן בתחום הנופש והן במלונות עירוניים. החברה מפעילה כיום יותר מ-370 מלונות ב-43 מדינות ו-4 יבשות תחת המותגים שלה: מליה, גראן מליה, Me, פרדיסוס, אינסיידר וכן TRYP שמופעל על ידי ווינדהאם Sol Hotels וקלאב מליה.

בועז ויוני וקסמן מנהלי אופיר טורס, המשתתפים כעת בכנס התאחדות משרדי הנסיעות בפאפוס שבקפריסין, אומרים בתגובה כי אכן מדובר בחידוש, שכן עד כה נמכרו באמזון רק מוצרים בני-קיימא. אולם לדבריהם, נקודות של מלונות נמכרים כבר ב-eBay, למשל, זמן רב. "אבל בהקשר של אמזון, שום דבר כבר לא יפתיע אותי", מסכם בועז וקסמן.

Exit mobile version