Site icon IAS

מלון קרלטון תל אביב: חוויית חג מיוחדת בסוכה הכי קרובה לים

הסוכה הכי קרובה לים במלון קרלטון ת"א. צילום יח"צ

מלון קרלטון תל אביב מציג השנה את חוויית סוכות האולטימטיבית לאורחי המלון – סוכה שקופה וייחודית לחלוטין, המשקיפה לנוף הפנורמי של חופי תל אביב. הסוכה מתפרשת על פני 250 מ"ר, מתנשאת לגובה של כ-4 מטרים ומסוגלת להכיל עד 500 אורחים בו זמנית.

"אנחנו גאים לתת חווית אירוח ושירות יוצאי דופן לאורחי המלון לאורך כל השנה", אומר יוסי נביא – מנכ"ל מלון קרלטון תל אביב. "בחג הסוכות, צוות המלון דואג לחוויית שהייה יוצאת מן הכלל. שף המלון, ערן נחשון, הרכיב תפריט עשיר, מיוחד ומלא בפינוקים לימי החג, הכל כדי לתת לאורחי המלון את חווית החג המלאה מתוך הסוכה השקופה שלנו, עם הנוף המרהיב לים".

הסוכה השקופה הממוקמת במרפסת הצופה לים, מאפשרת לאורחי המלון ליהנות מאווירת חג יוצאת דופן, מול נוף כחול של חופי תל אביב. השף ערן נחשון מציע לאורחים מגוון מנות חג מסורתיות, שיוגשו במהלך הארוחות בסוכה, כחלק מהחבילה המוצעת לאורחי המלון.

מלון קרלטון תל אביב, שהוכר בשנים האחרונות כיעד מועדף למשפחות ונופשים במהלך תקופת החגים, מארח מדי שנה אורחים מכל רחבי העולם, המגיעים במיוחד כדי ליהנות מהחוויות שמציע המלון בימי הסוכות. לצד הארוחות בסוכה, אורחי המלון יכולים ליהנות משירותים מפנקים נוספים, כמו מתחם הבריכה והג'קוזי על גג המלון, מועדון הספא הכולל ג'קוזי, סאונה וחדר כושר, וארוחת בוקר עשירה המוגשת ממש מעל גלי הים.

כחלק מהחבילה המוצעת לחג, יוכלו האורחים ליהנות משהייה בחדרי פרימיום עם נוף מרהיב לים ולעיר תל אביב, ועזיבה מאוחרת ללא תוספת תשלום (עד השעה 16:00). המחירים מתחילים מ-1,900 ש"ח לזוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר, ומ-2,900 ש"ח לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון, כולל מע"מ. החבילה בתוקף בין התאריכים 16-26.10.2024, וההזמנות יתבצעו על בסיס מקום פנוי בלבד.

להזמנות: 03-5201845. מלאי החדרים מוגבל.

מלון קרלטון תל אביב הוא "המלון הטוב ביותר בישראל לשנת 2023" על פי אתר World Travel Awards. המלון, המעוטר בחמישה כוכבים, מממוקם על קו החוף של תל אביב יפו בצמוד למרינה גורדון. המלון מתפאר ב 15 קומות ושודרג בשנים האחרונות, כולל סוויטות עם נוף פנורמי לים התיכון, טרקלין עסקים, ג'קוזי על גג המלון ובמתחם הספא, מסעדת שף FLAME ועוד. קרלטון בעל רזומה של 40 שנים ונמצא בצמוד למרכז העסקים והבילויים של תל אביב. מגג המלון ניתן להשקיף על הנוף של תל אביב-יפו ב 360 מעלות, עם מתחם ג'קוזי ובריכה בלוקיישן הכי שווה בעיר.

מלון קרלטון תל אביב

כתובת: רח' אליעזר פרי 10, תל אביב.

טלפון: 03-5201818

פייסבוק / אינסטגרם: Carlton Tel Aviv

אתר אינטרנט

Exit mobile version