Site icon IAS

מלון פולי האוס תל אביב פותח את עונת הקיץ ואת בריכת הרופטופ

בריכת האינפינטי במלון פולי האוס תל אביב. צילום איה בן עזרי

מלון פולי האוס תל אביב, מחברת מלונות אפריקה ישראל, בבעלות משפחת דיין, פותח השבוע את עונת קיץ ואת בריכת הרופטופ המפורסמת של המלון. בריכת הרופטופ של מלון פולי האוס זכתה לחשיפה בינלאומית נרחבת עקב הייחודיות של המלון ומיקומו על צומת הרחובות הטרנדיים ביותר בעיר. בריכת האינפיניטי ממוקמת על גג מבנה באוהאוס אייקוני שעבר תהליך ארוך של שימור ושחזור והוא צופה לנוף של העיר, השוק והים ממנה תוכלו להשקיף על תל אביב, לשחות וליהנות מנוף פנורמי משגע של העיר שלא נחה לרגע..

הרופטופ כולל בר אופנתי, שנפתח ממש בסוף השבוע האחרון עם תפריט קוקטיילים אורבני חדש . עוד ברופטופ פינות שיזוף ומנוחה, ואמבט ג'קוזי. ועכשיו תוסיפו לזה פלייליסט מוקפד ש הוכן עבור האורחים ותקבלו בילוי חלומי.

מלון Poli House Hotel TLV, מקבוצת מלונות אפריקה ישראל הינו יצירת מופת אדריכלית. המלון השוכן במבנה באוהאוס אייקוני שעבר תהליך שימור יפיפה עם היסטוריה של כ-100 שנה, ממוקם בלב האקשן התל אביבי, על צומת הרחובות נחלת בנימין, שינקין, הכרמל, אלנבי, קינג ג'ורג' והלל הזקן. מכאן הדרך קצרה לכל האטרקציות הכי שוות, כולן במרחק הליכה של דקות בודדות, באיזה Mood אתם היום ? שוק הכרמל, שוק בצלאל ושוק האומנים של נחלת בנימין נמצאים ממש מתחת למלון והם מזמינים אתכם לחוות את העיר על כל צבעיה. שכונת נווה צדק וחופי הים המשגעים של העיר גם הם במרחק הליכה.

סוויטה במלון הבוטיק פולי האוס תל אביב צילום איה בן עזרי

במלון פולי האוס 40 חדרים יפהפיים ועיצוב פנים מסובב ראשים מעשה ידיו של המעצב כרים רשיד. בין המתקנים המיוחדים במלון – רופטופ מדהים עם בר ובריכה מחוממת, מתקני ספא וחדרי טיפולים.

חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ הינה בבעלות משפחת דיין. החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם. חברת מלונות אפריקה ישראל מחזיקה ומנהלת את מותגיVERT , "קראון פלזה" ו"Indigo" בישראל, כזכיינית של רשת IHG המונה יותר מעל ל – 5000  מלונות ברחבי העולם וכוללת גם את מותגי המלונות מהמובילים בעולם.

תחת ניהול חברת מלונות אפריקה ישראל מגוון רחב של בתי מלון בפריסה ארצית: 2 בתי מלון בתל אביב – "קראון פלזה" טיילת ת"א ו"קראון פלזה" סיטי סנטר עזריאלי וכן מלונות נוספים  תחת המותג וורט בירושלים, בנתניה, בים המלח ובאילת, מלון "Bayview" בחיפה ומלון הבוטיק "אינדיגו" ברמת גן ומלון פולי האוס תל אביב.

Exit mobile version