Site icon IAS

מלון דניאל ים המלח מרשת מלונות טמרס עבר תהליך התחדשות

מלון דניאל ים המלח המשפוץ, עם ריהוט מודרני הנוסך שלווה. צילום יח"צ

בימים אלו מסיים מלון דניאל ים המלח תהליך התחדשות, שבמסגרתו חודשו באופן נרחב כל 302 חדרי המלון, לרבות סוויטות, חדר האוכל וחללים נוספים.

קו העיצוב הוא בסגנון מודרני, המציע סטנדרט חדש לחוויית הנופש בים המלח. בנוסף לחידוש  החדרים בהם הוחלפו השטיחים בפרקט איכותי, הם אובזרו בגופי תאורה ייחודים ומעוצבים המשרים רוגע ושלווה וצויידו במזרנים חדשים. הותקנו מסכי טלויזיה 49 אינץ', ספות וריהוט מחודש נוסף.

כמו כן, בשנה האחרונה בוצעה הרחבה של חדר האוכל המרכזי שאליו נוספה מרפסת הצופה לבריכה (LA VERANDA)  לאורחים המעדיפים נוף לים ולבריכה.

חדר משופץ במלון דניאל ים המלח מרשת טמרס. צילום יח"צ

מלון דניאל שוכן  באזור המלונות של עין בוקק ואופיו של המלון מושפע מהאזור הייחודי שבו הוא ממוקם, כפי שבא לידי ביטוי במאפייני העיצוב האוריינטליים, המגוון הקולינרי העשיר ובקבלת הפנים. המלון, מרשת מלונות טמרס, מציע נופש בים המלח עם חוויה המהווה שילוב ייחודי של בילוי, פנאי, ספא וטבע בסטנדרטים גבוהים באזור המלונות של עין בוקק.

ענת סטריק-דהאן, מנכ"לית משותפת בטמרס. צילום רונן דבש

שאדי נאסר, מנכ"ל המלון: "אנו פועלים ללא הרף להתחדשות תמידית של המלון הן פיזית והן מהותית, באמצעות שירות יוצא דופן אשר אנו מעניקים ללקוחותינו. אנו קשובים לצרכים של אורחינו ובטוחים שהשהייה בחדרים המחודשים ינעימו אף יותר את זמנם בחופשה בים המלח".

ענת סטריק-דהאן, מנכ"לית משותפת של רשת מלונות טמרס ציינה: "כרשת מלונות השוכנת לחופיה היפים ביותר של ישראל, חשוב לנו להעניק ללקוחותינו חוויה הוליסטית ושילוב בין רוגע לנופש. מלון דניאל ים המלח הוא בין הבולטים באזור, אין ספק ששדרוגו יתרום רבות להצלחתו בשנים הקרובות" .

רשת מלונות טמרס מנהלת את מלונות דניאל בהרצליה וים המלח ומלונות ווסט בתל אביב, נתניה ואשדוד. בחמשת מלונות הרשת כ-1,000 חדרים, כולם לחופיה היפים של ישראל ומציעים שילוב אידיאלי בין נופש, רוגע, עסקים ובילויים.

Exit mobile version