Site icon IAS

מלון איביס ירושלים מרכז העיר: אירוח מפנק בלב העניינים של עיר הבירה

הלובי הססגוני והמזמין במלון איביס ירושלים מרכז העיר. צילום שוש להב

אתחיל מהלוקיישן, שממנו לא-ניתן שלא-להתפעל: במיבנה הממוקם בלב מרכז העיר ירושלים, נהנה מלון איביס ירושלים מרכז העיר, מקרבה למגוון אתרים היסטוריים ודתיים. בלב ירושלים, על כיכר ציון, במרחק הליכה קצר אל שער יפו והעיר העתיקה, מדרחוב בן יהודה ותחנת הרכבת הקלה, מהווה איביס נקודת יציאה אידיאלית לגלות וליהנות מהאתרים החשובים ביותר בירושלים.

ומכאן אמשיך למלון עצמו: עם צבעיו הססגוניים המשמחים את העין, חדריו הנעימים לשהות וללינה שמאובזרים היטב, לובי עם אווירה תרבותית, מסעדה מרווחת ומנות אוכל טעימות, אולם אירועים מכובד, צוות עובדים מקצועי ואדיב. אז די ברור מדוע בחרתי להתארח בו.

טובים השניים:

בירושלים נמצאים שני מלונות ibis, קרובים מאד זה לזה, ממש היכן שכל האקשן קורה, בלב מרכז עיר הבירה, במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. כאן נמצא את כל מה שחופשה צריכה, במרחק הליכה: מלון  ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

מלונות ibis  ירושלים מרכז העיר, שייכים לרשת ACCOR הבינלאומית, שהינה אחת הרשתות הגדולות בעולם. הרשת מונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים. המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מלונות ibis ירושלים מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד. הפעם בחרתי להתארח במלון איביס ירושליים מרכז העיר.

חדר זוגי נעים, מאובזר היטב ומעוצב באופן אסתטי. צילום יעל הרמן

ibis  ירושלים מרכז העיר – המלון באדום:

כאמור, המלון משתייך לקטגוריית העולמית של המותג, על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים (עץ ואדום). חלק מהחזון הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים, לשם כך מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל. שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים. כך גם בחדרי הלובי, הנמצאים זה מול זה, ססגוניים ומזמינים להסב בהם ולהתרגע, ובמרכזם דוכני הקבלה.

מלון איביס הכשר ממוקם בלב מרכז ירושלים, סמוך מאד לכיכר ציון ולתחנת הרכבת הקלה. במרחק הליכה קצר מהמלון תמצאו את מדרחוב בן יהודה, שער יפו והעיר העתיקה, מוזיאון מגדל דוד, שכונת נחלת שבעה הייחודית, שדירת ממילא, שוק מחנה יהודה התוסס, בית טיכו, מוזיאון המוזיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה ומסעדות.

חדרי המלון:

באיביס מרכז העיר, 124 חדרי אירוח מאובזרים לנוחות האורחים. החדרים מודרניים, אטומים לרעש, שקטים ונעימים. החדר של איביס ממוקד כולו בנוחות שלנו. וילונות ההאפלה משדרים מסר ברור לשמש: "נא לא להפריע". בחדר טלוויזיה LED בכבלים עם מגוון רחב של ערוצים, אינטרנט אלחוטי חופשי, כספת, מיני מקרר ופינה חמה (קפה, תה), מייבש שיער, שולחן עבודה, בחדר המקלחת סבונים ושמפו ריחניים וזרם מים חמים וקרים חזק ומעסה, ומעל לכול, במטרה להבטיח לנו שנת לילה מאושרת, פיתחו במיוחד עבור אורחי המלון את גאוות הרשת – המיטה האולטימטיבית Sweet Bed by ibis.

במלון מגוון סוגי חדרים: חדר סטנדרט עם מיטה זוגית; חדר סטנדרט עם 2 מיטות יחיד; חדר סטנדרט עם מיטה זוגית + מיטת יחיד; חדר סופריור עם מיטה זוגית, משקיף לעיר העתיקה או על גגות ירושלים; חדר סופריור עם מיטה זוגית + מיטת יחיד, משקיף לעיר העתיקה או על גגות ירושלים. מחלוני נשקף נוף אורבני וצריחי הכנסייה הזהובים, שלעת חשיכה נראים לחלוטין שונים מהמראה שלהם באור יום. שווה צילום.

פינה בחדר האוכל המרווח המציע שפע מנות אוכל. צילום שוש להב

מסעדות המלון:

ארוחת הבוקר הישראלית העשירה, היא הדרך הנעימה והטעימה לפתוח את היום. במזנונים שפע של מנות במבחר מסחרר: לחמים ולחמניות, סלטים וביצים, גבינות ופשטידות, פירות טריים ויבשים, עוגות ועוגיות ושלל קינוחים ומתוקים, שתייה חמה וקלה, והעין אינה שבעה. לכן, כדאי שתגיעו מוקדם לארוחת הבוקר, כי היא עשוייה להימשך ולהיארך…

בלובי בר תמצאו תפריט מגוון, מבחר משקאות ומקום ידידותי להיפגש בכל שעה של היום. פשוט כייף.

כנסים ואירועים:

כנסים ואירועים עסקיים ופרטיים במלון איביס ירושלים מרכז העיר. מגוון חבילות סמינר, תפריטים ובר משקאות המותאמים לכל, בכשרות רבנות ירושלים. בין שחפצתם בסמינר, כנס מקצועי, וועידה, תערוכה, הרמת כוסית, השקה חגיגית, ברית/ה, יום הולדת, שבת חתן או כל סיבה אחרת למסיבה, האירוע שלכם יוכל להתקיים באולם הקומה ה-8, אל מול הנוף המרהיב לעיר העתיקה ולעיר החדשה.

אולם הקומה ה-8 במלון איביס ירושלים מרכז העיר, הוא מקום מושלם לאירועים בלב הפועם של העיר. האולם הנגיש, המעוצב בקו חדשני ורענן, יקבל את פניכם עם צוות מיומן, מנות ייחודיות, ציוד טכני ומולטימדיה וכל פרט נוסף שתוכלו לחשוב עליו. כשרות רבנות ירושלים. אולם 250 מ״ר, עד 130 מוזמנים כולל אפשרות לינה, מסך לד בגודל 130 אינטש, מערכת שמע היקפית ועוד.

חניון צמוד:

במלון חניון רובוטי/אוטומטי, ללא כניסת אנשים, הפעיל בימים א’- ה’ בין השעות 7:00 עד 23:00 וביום ו’ בין השעות 7:00 עד 15:00. ניתן להכניס רכבים עד לגובה 1.5 מטר, במשקל עד 2 טון, אורך מירבי 4.9 מטר ורוחב מירבי 2 מטר. אין כניסה לרכבים הממונעים בגז. החניה בתשלום על בסיס מקום פנוי.

לפרטים והזמנות: מלונות איביס ירושלים, טל': *9709 האתר   

איביס מרכז העיר: רח' יצחק אלישר 4, ירושלים, טל' 073-2228888  *2462 

מחלון חדרי תצפית על העיר. צילום שוש להב

 

Exit mobile version