Site icon IAS

מותג היוקרה וולדרוף אסטוריה מגיע לאבו דאבי

וולדרוף אסטוריה אבו דאבי. הדמיה רשת הילטון

מותג היוקרה Waldorf Astoria מבית רשת הילטון, חושף את כוונותיו לפתוח נכס רביעי באבו דאבי, איחוד האמירויות. 'וולדרוף אסטוריה אבו דאבי' יוקם על נכס לשעבר של רשת Anantara ובמרחק קצר מפארק המנגרובים הלאומי – ביתם של 60 מיני ציפורים וחיות בר כמו צבים, דולפינים ועוד ומגוון פעילויות, כמו שייט קיאקים. הנכס עדיין קרוב לרבות מהאטרקציות האחרות של אבו דאבי, מהמסגד הגדול של שייח' זאיד, הלובר, פארק פרארי ועוד.

מלון וולדורף אסטוריה אבו דאבי צפוי לכלול 167 חדרים וסוויטות. באתר הנופש יהיו שלוש בריכות (אחת למבוגרים, אחת למשפחות ואחת לילדים), מועדון כושר וספא. הנכס יתהדר בבראסרי, מסעדה מיוחדת על הגג, טרקלין בריכה, ובר הלובי הייחודי של Peacock Alley של Waldorf Astoria.

המסעדה בוולדרוף אסטוריה אבו דאבי. הדמיה רשת הילטון

הצמיחה של הילטון במגזר היוקרה ברחבי העולם מרשימה באופן כללי. באיחוד האמירויות, זה יהיה הנכס הרביעי, אחרי וולדורף אסטוריה דובאי פאלם ג'ומיירה, מרכז הפיננסי הבינלאומי וולדורף אסטוריה דובאי ו- Waldorf Astoria Ras Al Khaimah.

בשנת 2020 ראינו את Jumeirah במגדלי אתיהאד ממותג מחדש כ- Conrad, ומציין את נכס היוקרה האמיתי הראשון של הילטון בעיר. בשנת 2022, הוכרזו גם תוכניות לנכס Hilton LXR באי Al Nawras. אתר הנופש באי אמור להכיל 80 מקומות לינה, כולל כמה וילות מעל המים.

Exit mobile version