Site icon IAS

מוריס הנדלר התמנה לשף של רשת מלונות JACOB

מוריס הנדלר התמנה לשף של רשת מלונות .JACOB צילום יח"צ

אוכל הוא מרכיב דומיננטי בשירות לקוחות של בתי מלון. אז ברשת מלונות JACOB  מינו שף חדש: מוריס הנדלר, (55) נשוי + 2, עלה לארץ בשנת 71 מקלן, גרמניה. סיים לימודי קולינריה בארץ, השתלם בארופה בכמה מדינות, בעל ניסיון קולינרי רב בתחום המלונאות בארץ ובעולם, בין היתר עבד כשף הראשי של מלונות קראון פלאזה חיפה, רנסאנס נצרת, חוף נחשולים ועוד. בנוסף עבד כמרצה ב"דן גורמה" והכשיר דורות רבים של טבחים בישראל. הנדלר שימש גם כיועץ קולינרי למגוון חברות ואף עבד עם חברות קייטרינג איכותיות מהמובילות במדינה.

רשת JACOB ממשיכה את תהליך הצמיחה וההתרחבות בארץ. לאחרונה רכשה מלון באילת ובשלבים מתקדמים לרכישת מספר בתי מלון נוספים באילת, תל אביב ובצפון. הרשת הצעירה ממשיכה להפגין יכולות עם מינוי חשוב ואסטרטגי זה להמשכת ההתפתחות והגדילה. מהנהלת רשת JACOB מסרו: "אנו שמחים על הצטרפותו של מוריס למשפחת ג'ייקוב. מוריס הוא איש עבודה עם הרבה אנרגיה וידע מהשטח בתחום הקולינארי, עבודה במלונות, באירועים, בקייטרינג ובטוחים שיסייע להצעיד את הרשת קדימה, לגדול ולהתפתח. אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה".

רשת מלונות JACOB: זו רשת מלונות חדשה בארץ, שהשיקה את מלונותיה לפני שנה וכמה חודשים, בקיץ 2021. הרשת עשתה את הלא יאומן, ובתקופת הקורונה שיפצה ושדרגה את המלונות שרכשה, ומאז ההשקה כבר הפכה לשם מוכר ואהוב בקרב הקהל הישראלי. הרשת כוללת שישה בתי מלון ייחודיים ומעוצבים בחמישה לוקיישנים נבחרים: מלון בת שבע ירושלים, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה, Be Hotel אילת, ריזורט סי לייף נהריה וריזורט חדרה, המציעים שלל אפשרויות לחוויית חופשה אולטימטיבית, שעיקר אפיונם בסטנדרטים גבוהים, אווירה חמימה ובגישת השירות האישי הבלתי מתפשר. 

Exit mobile version