Site icon IAS

לתייר בארץ ישראל: מלון BY14

עיצוב מודרני-תעשייתי: לובי מלון BY14

מלון BY14 שוכן ברחוב בן יהודה שבתל אביב

בכל פעם שאני מטיילת ברחובות תל אביב ושומעת סביבי אנשים מדברים בשפות שונות, אני תוהה לעצמי איך זה מרגיש להיות תייר בארץ. האם דומה היא התחושה אותה אני מרגישה כשאני מטיילת ברחובות רומא? או אולי בפריז? או שהחוויה מזכירה יותר טיול בסמטאות ניו יורק או בבואנוס איירס? ללא יכולת אמיתית לדעת, השאלה הזאת נשארה פתוחה ונעוצה בראשי.

בסוף השבוע האחרון הוזמנתי להתארח במלון BY14 השוכן בבן יהודה 14 בתל אביב. המלון ששוכן 3 דקות הליכה מהים ומעוצב בצורה מודרנית – תעשייתית הוא כל מה שתייר המטייל בארץ רוצה וצריך – והוא כל מה שאני הייתי צריכה בכדי לענות סוף סוף על השאלה שהעסיקה אותי שנים: איך תייר בארץ מרגיש? אם לקצר לכם את התובנה שקיבלתי מהאירוח – הוא מרגיש מדהים.

מה יש במלון?

כבר כשנכנסנו למלון עטף אותנו ריח בישום יוקרתי ונעים המזכיר ביקורים קודמים במלונות בחו"ל, ולאחר צ'ק אין קצרצר הוזמנו להנות מפינת הקפה השוכנת בלובי ומציעה 24 שעות ביממה קפה איכותי הנטחן במקום, תה בטעמים שונים ועוגיות חופשי (מה עוד צריך?). ליד פינת הקפה שוכן לו שולחן ענק ובו משחקי חשיבה מעץ ולפטופים לשימוש אורחי המלון ובמעלה הבניין המעוצב תמצאו גם חדר כושר וסאונה מפנקת. למי שרוצה לצאת ולטייל ברחבי העיר, ניתן להשאיל זוג אופניים הניתנים לאורחים ללא תוספת מחיר.

בלובי המלון BY14 תוכלו להינות מפינת קפה חופשי

איפה ישנים?

למרות שלא תכננו לבלות זמן רב בחדר (בכל זאת, לא חסר מה לעשות בתל אביב), לאחר שנכנסנו לחדרנו וראינו כמה נוחה המיטה וכמה גדולה המרפסת היפה בחדר המשקיפה על העיר, שינינו תכניות. נכון שבתל אביב אין צורך בחדר מפנק במיוחד, אבל אם כבר יש אחד כזה – מי אנחנו שלא נהנה ממנו. בחדר תמצאו טלוויזיית LCD עם מגוון ערוצים, מכשיר טלפון, ערכת קפה ותה, מקרר קטן כספת, חלוקי אמבט שישמשו אתכם לסאונה ומייבש שיער.

מה יש מסביב?

למרות שלא רצינו לעזוב את החדר, יש דבר אחד שיכל להוציא אותנו ממנו – הרעב הכבד שנפל עלינו והזכיר לנו שהשעה כבר 14:00 ועוד לא אכלנו ארוחת צהריים. ממול למלון שוכנת מסעדת "דים סאם הונג-קונג", מסעדת פועלים מקסימה המציעה מגוון מנות דים סאם מעולות במחירים שווים לכל כיס. בקרבת המלון תמצאו עוד מסעדות רבות וטובות ביניהן: בית תאילנדי, לה אוטרה המקסיקנית ומון היפנית. מלבד אפשרויות מגוונות לאכילה, חוף הים שנמצא מרחק הליכה קצרצר מהמלון משמש אחת האטרקציות המרכזיות באזור וניתן לקבל מגבות חוף בקבלה של המלון שהופכות את הבילוי בחוף לנוח ביותר. בסביבת המלון תמצאו גם את נחלת בנימין ושוק הכרמל וכן תוכלו לבקר בשכונת נווה צדק הממוקמת כעשר דקות הליכה מפתח המלון.

המרפסת הגדולה בחדר משקיפה על העיר

מה אוכלים לארוחת הבוקר?

מי לא אוהב ארוחות בוקר? אם תשאלו אותי מדובר באחד הרגעים האהובים עלי ביותר בחופשה –  הרגע בו אתה הולך לחדר האוכל וצועד לכיוון ארוחת הבוקר וככל שאתה מתקרב כך מתגבר ריח המאפים באוויר הוא כל מה שאני חושבת עליו לפני השינה. גם אלו שלא מוכנים להכניס דבר לפה לאחר שהם מתעוררים, לא יוותרו על ארוחת בוקר טובה בבית מלון. ארוחת הבוקר במלון BY14 מדויקת ומכילה את כל המרכיבים שהופכים אותה למעולה: שלל סוגי ירקות, ביצים, פירות, גרנולה וקורנפלקס, יוגורטים, מאפים ולחמים, ממרחים וריבות, ג'חנון בשבת, קפה טוב ומבחר עוגות בצד.

ארוחת הבוקר במלון BY14

להיות תייר בתל אביב זאת לא משימה פשוטה – יש הרבה מה לראות, המון דברים לטעום ולא מעט אטרקציות מסביב. אם גם אתם רוצים להרגיש לרגע כמו תיירים בעיר המרכזית, אני ממליצה לכם בחום לעשות זאת כמו שצריך ולהתארח במלון BY14.

Exit mobile version