Site icon IAS

לא רק עטים: אלו הפריטים שנגנבים מבתי המלון

חדרנית בחדר בית מלון צילום Depositphotos

אנשים גונבים דברים מבתי מלון כנראה מאז שהם קיימים. פריטים קטנים, כמו עטים, נייר עם לוגו המלון או בקבוקי שמפו לשימוש חד-פעמי, זה מקובל. הפריטים האלה גם לא ממש "נגנבים" מכיוון שהמלונאים מצפים מהאורחים לקחת אותם. יש עוד המון דברים שאנשים גונבים מבתי מלון וגם מחויבים עבורם, לדוגמא חלוקי רחצה.

Wellness Heaven, מדריך מלונות יוקרה וספא שבסיסו בגרמניה, סקר 1,157 מלונאים כדי לגלות מה האורחים שלהם גנבו, מי (מבחינת לאום) גנב מה, הדברים הכי מוזרים שנגנבים, והעדפות הגניבה במלונות 4 כוכבים מול 5 כוכבים. הנה מה שהם גילו:

אילו חפצים נגנבים הכי הרבה?

זה לא מפתיע שאנשים גונבים מגבות או אפילו חלוקי רחצה. לעיתים תמצאו במלונות קולבים נגד גניבה שלא יתאימו בארונות רגילים כדי להבין שאנשים גונבים גם אותם. אבל טאבלטים ונורות? מכונות קפה וטלוויזיות? טלפונים ומנורות? ובאמת, תשכחו מהערך, אבל לגנוב שמיכות, כריות ומזרונים? הזוי.

הדברים הכי מוזרים שנגנבים ?

מלון בברלין אמר כי ידוע שחלק מהאורחים שלהם גונבים את כל אביזרי האמבטיה מחדרי המלון שלהם: ראש של מקלחת גשם, מקלחת הידרומסאז', מושב אסלה, צינור ניקוז ואפילו כיור שלם נגנבו.

מלונאי מאיטליה אמר, "ברגע שעברתי דרך הלובי, שמתי לב שמשהו חסר, וזמן קצר לאחר מכן נודע לי ששלושה גברים אלמונים בסרבלים לקחו את פסנתר הכנף, והוא מעולם לא חזר…"

באנגליה, אורח מלון הסיר את המספרים מדלת חדר המלון שלו. בבית מלון בצרפת אורח נתפס כשניסה לגנוב ראש חזיר מפוחלץ על הקיר. מלונאי באוסטריה אמר שספסלי עץ האורן הריחניים בסאונה של המלון שלהם נגנבו. באיים המלדיביים, מנהל מלון דיווח שהם נאלצים לקנות סידורי פרחים חדשים מספר פעמים בשבוע כדי להחליף את הסידורים המושחתים.

הרגלי גניבה של אורחים במלונות 4 כוכבים מול 5 כוכבים

אורחים של מלונות 4 כוכבים בדרך כלל גונבים את הפריטים הזולים יחסית, לעומתם אורחי מלונות 5 כוכבים גונבים פריטים יקרים יותר. אני מניח שהיצירות, הטלוויזיות והמזרנים במלונות 5 כוכבים יקרים בהרבה מאלה שבמלונות 4 כוכבים?

מי גונב מה, על סמך לאום

נראה שאורחי המלון הגרמנים והבריטים נהנים יותר מגניבת מגבות, חלוקי רחצה, מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח. הדברים האהובים על האוסטרים הם כלים ומכונות קפה. הגניבה של האיטלקים נוטה להתמקד בכוסות יין. אורחים משוויץ לרוב מעוניינים לקחת את מייבשי השיער של המלון. אורחי המלון הצרפתים הם אלה שנוהגים לגנוב את הטלוויזיות והשלטים של החדרים שלהם. אורחים מהולנד מתמקדים בנורות ובנייר טואלט. ולבסוף, אורחים מארצות הברית נהנים לעתים קרובות לגנוב את הכריות והסוללות של בתי המלון.

Exit mobile version